معرفی پردازنده جدید مدیاتک هلیو G96 با امکان پشتیبانی از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

تراشه جدید مدیاتک به نام امکان هلیو G96 با پشتیبانی از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز عرضه شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلیه پردازنده های کنونی به مودم های 5G مجهز هستند. اما هنوز برخی کاربران استفاده از گوشی های بدون این فناوری را ترجیح می دهند. زیرا […]

تراشه جدید مدیاتک به نام امکان هلیو G96 با پشتیبانی از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز عرضه شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلیه پردازنده های کنونی به مودم های 5G مجهز هستند. اما هنوز برخی کاربران استفاده از گوشی های بدون این فناوری را ترجیح می دهند. زیرا در منطقه ای زندگی می‌کنند که از این فناوری برخوردار نیست و یا نیازی به اینترنت پر سرعت ندارند. به همین دلیل به دنبال محصولاتی هستند که تنها با مودم 4G عرضه می شوند. به همین دلیل مدیاتک پردازنده های جدید خود G96 و G88را معرفی کرده که قرار است جانشین مدل‌های G85 و G95 باشد. این تراشه با پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 همراه خواهد بود که از نظر قدرت نسبت به G95 ضعیف تر است.

البته تراشه جدید مدیاتک بهبودهایی را نیز به همراه داشته است. به عنوان مثال نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز خواهد بود و امکان پشتیبانی از دوربین 108 مگاپیکسلی را خواهد داشت که می تواند در محصولات میان رده مورد استفاده قرار بگیرد. با توجه به اینکه این محصول برای دستگاه های میان رده ساخته شده است پشتیبانی آن از ارتباطات سریع‌تر LTE و حافظه‌های UFS 2.2 و بلوتوث ۵.۲ می‌تواند مزیت بالای این محصول شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال