احتمالاً گوشی جدید کامپکت سونی با طراحی متفاوت در سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد

خبرهای منتشر شده نشان میدهد سونی قصد دارد گوشی جدید کامپکت را با طراحی متفاوت و صفحه نمایش 5.5 اینچ در سال آینده میلادی  عرضه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سونی در سال آینده دو گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ و کامپکت جدید را وارد بازار خواهد کرد. آخرین مدل گوشی […]

خبرهای منتشر شده نشان میدهد سونی قصد دارد گوشی جدید کامپکت را با طراحی متفاوت و صفحه نمایش 5.5 اینچ در سال آینده میلادی  عرضه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سونی در سال آینده دو گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ و کامپکت جدید را وارد بازار خواهد کرد. آخرین مدل گوشی های مربوط به خانواده کامپکت اکسپریا ایکس Z2 بوده که در سال ۲۰۱۸ عرضه شده بود. اکنون پس از گذشت ۲ سال سونی قصد دارد طرح جدیدی از این گوشی را با صفحه نمایش ۵.۵ اینچ به بازار عرضه کند.

از دیگر گوشی قابل عرضه شرکت سونی اکسپریا ۱۰ مارک 3 است که مجهز به فناوری 5G بوده و از پردازنده اسنپدراگون ۶۹۰ نیز استفاده خواهد کرد. همچنین شایعات جدید نشان می‌دهد که در سال آینده احتمالا گوشی جدید کامپکت سونی نیز عرضه خواهد شد.

هنوز مشخصاتی از گوشی کامپکت سونی منتشر نشده اما احتمال دارد پردازنده آن اسنپدراگون 7۷۵ کوالکام باشد که به جای اسنپدراگون  G765 تولید خواهد شد. در این صورت این پردازنده نسل پنجمی شبکه موبایل می‌تواند قدرت پردازشی مناسبی را برای کامپکت سونی به وجود بیاورد. این خبر می تواند برای طرفداران گوشی های سونی و یا گوشی های کوچک خوشحال کننده باشد.

 

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال