روتر جدید Tp-link : چرخش خودکار آنتن و دریافت بهترین سیگنال [نمایشگاه CES 2022]

شرکت تی پی لینک امسال در نمایشگاه CES محصول جدیدی را معرفی کرده که با استفاده از آنتن های خودکار می تواند بهترین سیگنال وای فای را برای کاربر فراهم کند. این روتر جدید شرکت تی پی لینک با نام Archer AXE200 Omni که تنها نمونه اولیه آن رونمایی شده است. این محصول دارای آنتن […]

شرکت تی پی لینک امسال در نمایشگاه CES محصول جدیدی را معرفی کرده که با استفاده از آنتن های خودکار می تواند بهترین سیگنال وای فای را برای کاربر فراهم کند. این روتر جدید شرکت تی پی لینک با نام Archer AXE200 Omni که تنها نمونه اولیه آن رونمایی شده است. این محصول دارای آنتن هایی جدید است که می‌تواند بصورت خودکار برای رسیدن به بهترین سیگنال بچرخد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محصول جدید شرکت تی پی لینک به نام روتر Archer AXE200 Omni دارای ۴ آنتن است که می تواند به طور خودکار باز شده و برای دریافت بهترین سیگنال بچرخد. اگرچه این ویژگی چندان ضروری نیست اما به نظر می رسد ایده جالبی برای کاربران باشد.

این روتر از نوع 6E و با قابلیت پشتیبانی از ۳ باند 6 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز و 2.4 گیگاهرتز خواهد بود. به دلیل وجود وای فای امکان دسترسی به پهنای باند بالاتر و تأخیر کمتر نیز وجود دارد. این دستگاه تنها یک نمونه اولیه از محصول نهایی خواهد بود و به همین دلیل از سبک طراحی آن اطلاعات دقیق در دست نیست و همچنین قیمت و تاریخ عرضه آن نیز مشخص نشده است.

تی پی لینک در این نمایشگاه محصول دیگری را با نام Archer AXE300 عرضه کرده است که یک روتر چهار بانده با طراحی مشابه نسخه قبلی بدون قابلیت حرکت خودکار آنتن ها است در این رو تر از باندهای 5 گیگاهرتز و باندهای 6 و 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می شود و قرار است از فصل دوم ۲۰۲۲ وارد بازار شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال