معرفی ردمی K40 گیمینگ ادیشن مجهز به چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰

گوشی هوشمند گیمینگ ردمی از سری موبایل های مخصوص بازی امروز رونمایی شد. ردمی K40 گیمینگ ادیشن با مشخصات فنی چیپ دیمنسیتی 1200 و رم 12 گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، گوشی ردمی K40 گیمینگ ادیشن مخصوص بازی با سخت افزار قدرتمند خود تنها ۳۱۰ دلار قیمت خواهد […]

گوشی هوشمند گیمینگ ردمی از سری موبایل های مخصوص بازی امروز رونمایی شد. ردمی K40 گیمینگ ادیشن با مشخصات فنی چیپ دیمنسیتی 1200 و رم 12 گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، گوشی ردمی K40 گیمینگ ادیشن مخصوص بازی با سخت افزار قدرتمند خود تنها ۳۱۰ دلار قیمت خواهد داشت. پیش از این گوشی های قدرتمند گیمینگ مانند ایسوس راگ فون ۵ یا بلک شارک ۴ با قیمت‌های بالا عرضه شده بودند. اما هم اکنون ردمی K40 گیمینگ ادیشن با قیمت پایه مناسب به فروش میرسد.

پنل پشتی گوشی ردمی K40 از سری گیمینگ دارای طراحی منحصر به فرد بهمراه دکمه های مخصوص روی فریم خواهد بود. نمایشگر آن ۶.۶۷ اینچ با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که از گاموت رنگی DCI-P3 نیز پشتیبانی خواهد کرد. نرخ رفرش این صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز است.

در این دستگاه از چیپ شش نانومتری دیمنسیتی ۱۲۰۰ استفاده شده که به همراه ۱۲ گیگابایت رم و حافظه ۲۵۶ گیگابایت یک گوشی نسبتا قدرتمند را ارائه خواهد کرد. برای مدیریت دما نیز در این گوشی قابلیت های به خصوصی در نظر گرفته شده است. با استفاده از گرافین، گرافیت و محفظه بخار یک سیستم خنک کننده ویژه بدون فن در این گوشی تعبیه شده تا از افزایش دما جلوگیری شود.

باتری ۵000 میلی آمپر ساعتی ردمی K40 گیمینگ ادیشن از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می کند که قادر است در زمان ۴۲ دقیقه آن را به طور کامل شارژ کند. دوربین های سه گانه آن به طور عمودی به همراه یک فلش ال ای دی در پنل پشتی آن قرار گرفته است. سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسل و دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی نیز همراه آن خواهند بود.

از دیگر مشخصات گوشی ردمی K40 استفاده از اسپیکر استریو و دالبی اتموس است. رابط کاربری MIUI 12.5 و اندروید ۱۱ به عنوان سیستم عامل پیش فرض آن در نظر گرفته شده همچنین از شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال