معرفی فناوری Wi-Fi 7 در تراشه های جدید کوالکام

تراشه جدید کوالکام با نام Networking Pro با پشتیبانی از فناوری وای فای ۷ به طور رسمی معرفی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فناوری وای فای ۷ کوالکام می‌تواند سرعت دانلودی برابر ۳۳ گیگابیت بر ثانیه ارائه کند. همچنین اتصال پایدار آن از طریق ۱۶ جریان مختلف در این تراشه فراهم […]

تراشه جدید کوالکام با نام Networking Pro با پشتیبانی از فناوری وای فای ۷ به طور رسمی معرفی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فناوری وای فای ۷ کوالکام می‌تواند سرعت دانلودی برابر ۳۳ گیگابیت بر ثانیه ارائه کند. همچنین اتصال پایدار آن از طریق ۱۶ جریان مختلف در این تراشه فراهم می شود. طبق اطلاعات به دست آمده این تراشه می‌تواند در روترهای خانگی و سازمانی مورد استفاده قرار بگیرد و همچنین امکان پشتیبانی از بازه 2.4، 5 و 6 گیگاهرتزی را خواهد داشت. از مهم ترین مزیت وای فای 7 میتوان به اتصال پایدارتر و پر سرعت تر اشاره کرد. به طوری که امکان استفاده از آن در یک استادیوم بزرگ نیز وجود دارد.

به نظر می‌رسد با پیشرفتهای ایجاد شده در فناوری وای فای اکنون استفاده از فناوری وای فای ۷ چندان باعث شگفتی نیست. علاوه بر آن این فناوری با عنوان IEEE 802.11be نیز شناخته خواهد شد.

نیک کوچارفسکی، مدیرکل زیرساخت های بی سیم کوالکام در این مورد می‌گوید: دو فناوری وای فای ۶ و ۷ امکان تکامل و رشد بازارها برای مدت طولانی را خواهند داشت. زمان عرضه عمومی فناوری وای فای ۷ مشخص نیست و نمی توان گفت کوالکام چگونه این تراشه ها را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. احتمالا تایید و عرضه آن تا سال ۲۰۲۴ طول می کشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال