معرفی شیائومی Civi 3 مجهز به دایمنسیتی ۸۲۰۰ و طراحی خیره کننده

بالاخره گوشی شیائومی Civi 3 پس از مدت ها انتظار رونمایی شد. در این گوشی شاهده طراحی خیره کننده و عملکرد چشمگیر هستیم. پردازنده این گوشی دایمنسیتی ۸۲۰۰ است که یک پردازنده پیشرفته محسوب میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی گوشی جدید خود را در سه رنگ بنفش، طلایی، سبز و خاکستری […]

بالاخره گوشی شیائومی Civi 3 پس از مدت ها انتظار رونمایی شد. در این گوشی شاهده طراحی خیره کننده و عملکرد چشمگیر هستیم. پردازنده این گوشی دایمنسیتی ۸۲۰۰ است که یک پردازنده پیشرفته محسوب میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی گوشی جدید خود را در سه رنگ بنفش، طلایی، سبز و خاکستری عرضه خواهد کرد. ماژول دوربین دایره ای شکل این گوشی در گوشه سمت چپ و به شکل برجسته قرار دارد که درون آن سه لنز قرار می‌گیرد. یک حلقه قاری نیز ماژول دوربین را احاطه کرده است. رنگ آن نیز کاملا مطابق با پنل پشتی است. در زیر ماژول نیز فلش ال ای دی قرار دارد.

این دستگاه یکی از باریک ترین گوشی های بازار محسوب میشود و ضخامت آن تنها ۷.۵۶ میلی متر است. گوشی هوشمند شیائومی Civi 3 دارای یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی از نوع اولد است که نرخ نوسازی تصویر آن در حداکثر مقدار به ۱۲۰ هرتز می رسد. در بالای نمایشگر یک بریدگی قرار دارد که دو لنز را در خود جای داده است.

چیپ داخلی این گوشی دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا مدیاتک است که نوع بهبود یافته نسخه قبلی خود محسوب میشود. رم داخلی دستگاه ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت است که همراه با حافظه ذخیره سازی در گزینه های ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت یا یک ترابایت از نوع UFS3. 1 عرضه میشود.‌

شیائومی Civi 3 دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می کند. این شارژر می تواند گوشی جدید شیائومی را در ۳۸ دقیقه به شارژ کامل برساند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال