معرفی اپلیکیشن Journal; دفترچه شخصی با قابلیت های ویژه برای ثبت افکار

اپل همراه با سیستم عامل جدید iOS17 اپلیکیشن جدیدی را نیز معرفی کرد که با قابلیت های ویژه خود می تواند به کاربران در پیگیری فعالیت های شخصی کمک کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سیستم عامل iOS17 به طور رسمی توسط اول معرفی شد. این نسخه شامل ویژگی های جدیدی است […]

اپل همراه با سیستم عامل جدید iOS17 اپلیکیشن جدیدی را نیز معرفی کرد که با قابلیت های ویژه خود می تواند به کاربران در پیگیری فعالیت های شخصی کمک کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سیستم عامل iOS17 به طور رسمی توسط اول معرفی شد. این نسخه شامل ویژگی های جدیدی است که به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در iOS17 شاهد برنامه جدیدی به نام Journal هستیم که با هدف استفاده شخصی کاربران توسعه یافته است. این برنامه در آیفون می تواند برای پیکری فعالیت های شخصی و کاری فرد مورد استفاده قرار بگیرد. در حال حاضر کاربران آیفون از دیگر برنامه های شخص ثالث برای برنامه ریزی های ماری خود استفاده می کنند. به همین دلیل اپل برنامه Journal را با قابلیت های جدید به سیستم عامل خود اضافه کرده است.

طبق گزارش منتشر شده توسط XDA، برنامه جدیدی که اپل برای فعالیت ها و ثبت افکار توسعه داده است همراه با قابلیت های هیجان انگیز است. به همین دلیل می توان آن را جدا از دیگر برنامه های مشابه دانست. در این برنامه از یادگیری ماشینی برای برای ارائه پیشنهاد و گزارشروزانه الهام بخش استفاده شده است. همچنین با استفاده از آن امکان استخراج داده های تمرین های ورزشی، تصاویر، پیام ها و دیگر اطلاعات وجود دارد. به طوری که می توان ژورنال های روزانه را به شکلی لذت بخش تهیه کرد. در این برنامه ها داده های کاربران رمزنگاری شده و محل ذخیره داده های کاربر نیز گوشی آیفون او است. کاربران می توانند اواخر تابستان این برنامه را دریافت و از ویژگی های آن استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال