هجوم ترول ها به توئیتر و انتشار ۵۰ هزار توئیت نفرت انگیز

پس از تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، یک کمپین هماهنگ ترولینگ با بیش از ۵۰ هزار توییت با مضمون نفرت انگیز از ۳۰۰ حساب کاربری این پلتفرم را مورد حمله قرار دادند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از گاردین، هدف از کمپین یاد شده تلاش برای نشان دادن تضعیف […]

پس از تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، یک کمپین هماهنگ ترولینگ با بیش از ۵۰ هزار توییت با مضمون نفرت انگیز از ۳۰۰ حساب کاربری این پلتفرم را مورد حمله قرار دادند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از گاردین، هدف از کمپین یاد شده تلاش برای نشان دادن تضعیف یا کاهش سیاست های محتوایی توییتر پس از خرید ماسک بوده است.

به گفته رئیس امنیت و یکپارچگی توییتر، سیاست های محتوایی در این شبکه اجتماعی تغییری نداشته است اما تلاش های انجام گرفته قصد دارد وانمود کند که تغییراتی در آنها ایجاد شده است.

یوئل راث، شخصی است که نخستین بار توییت های ارسال شده توسط حساب های کاربری مختلف را مشاهده کرد. وی در یک رشته توئیت در روز یکشنبه اعلام کرد توییت های زیادی را مشاهده کرده که حاوی توهین و عبارات تحقیرآمیز بوده است. وی مقیاس این حمله را بیش از ۵۰ هزار توییت از ۳۰۰ حساب کاربری دانسته که در همه آنها یک توهین به طور پشت سر هم تکرار شده است.

راث در توییت خود می گوید اکثر این حساب ها نامعتبر بوده و هم اکنون مسدود شده اند. ماسک پس از خریداری توییتر اعلام کرد قصد دارد یک شورای تعدیل محتوا تشکیل دهد. در این شورا افراد با دیدگاههای مختلف گرد هم می آیند تا تصمیم های مهمی گرفته شود. اما قبل از آن در مورد خط مشی محتوا و یا بازگرداندن حساب های مسدود تصمیمی گرفته نخواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال