ابداع بند گردنی 5G موتورولا و ورایزن برای هدست های واقعیت مجازی

بند گردنی 5G توسعه داده شده توسط موتورولا و رایزن قادر است انرژی مورد نیاز هدست های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را تامین کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، امروزه با وجود پیشرفت های بسیار زیاد در ساخت هدست های واقعیت افزوده یا مجازی شاهد اندازه کوچک تر آنها نسبت به […]

بند گردنی 5G توسعه داده شده توسط موتورولا و رایزن قادر است انرژی مورد نیاز هدست های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را تامین کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، امروزه با وجود پیشرفت های بسیار زیاد در ساخت هدست های واقعیت افزوده یا مجازی شاهد اندازه کوچک تر آنها نسبت به نسل های گذشته هستیم. البته موتورولا و رایزن برای کوچک کردن اندازه آنها راه حل جدیدی را پیشنهاد دادند. بند گردنی 5G توسط این دو شرکت همانند یک آیپد است که به دور گردن کاربران آویزان شده و می تواند انرژی مورد نیاز هدست ها را تامین کند. بدین ترتیب امکان طراحی سبک تر و باریک تر برای سازندگان وجود دارد. زیرا ادغام پردازنده و سایر اجزا در طراحی آن قرار نمی گیرد.

 این بند گردنی به یک چیپست پیشرفته به نام اسنپدراگون 8 نسل ۱ مجهز است. همچنین از فناوری شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد تا بتواند پردازش های انجام شده را به دیگر دستگاهها انتقال دهد. در این گردنبند یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی صفحه لمسی و پورت USB-C بهمراه شتاب سنج و ژیروسکوپ نیز دیده می‌شود. هنوز زمان عرضه این دستگاه به بازار و قیمت دقیق آن مشخص نشده اما به گفته دو شرکت سازنده در آینده جزئیات و مشخصات فنی آن به طور دقیق منتشر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال