ابداع فناوری تایید هویت از طریق رگ های خونی دست توسط اوپو

اوپو مشغول کار روی فناوری بیومتریک جدیدی است که برای تایید هویت و قفل گشایی گجت‌های پوشیدنی استفاده خواهد شد. پتنت ثبت شده توسط این شرکت نشان می‌دهد این فناوری می‌تواند با استفاده از اسکن رگهای دست کاربر قفل دستگاه را باز کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پتنت جدید اوپو با نام CN110298944B […]

اوپو مشغول کار روی فناوری بیومتریک جدیدی است که برای تایید هویت و قفل گشایی گجت‌های پوشیدنی استفاده خواهد شد. پتنت ثبت شده توسط این شرکت نشان می‌دهد این فناوری می‌تواند با استفاده از اسکن رگهای دست کاربر قفل دستگاه را باز کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پتنت جدید اوپو با نام CN110298944B روش جدیدی را برای باز کردن قفل دستگاه ها ابداع کرده است. زمان ‌ثبت این پتنت سال ۲۰۱۹ بوده اما اطلاعات آن در روزهای اخیر منتشر شده است. فناوری جدید اوپو یک سیستم بیومتریک همانند آنچه که در تشخیص چهره یا اثر انگشت استفاده می‌شود خواهد بود. اما در این سیستم جدید برای رمزگشایی از رگهای دست کاربران استفاده خواهد شد.

احتمالاً در این سیستم برای شناسایی، ضخامت و ویژگی های رگ دست کاربران برای بررسی و ضبط استفاده می شود. هنوز جزئیات دقیقی از فناوری جدید اوپو منتشر نشده اما احتمالاً قرار است در محصولات مختلف این شرکت مورد استفاده قرار بگیرد. گجت های پوشیدنی اوپو همانند دستبند ها و ساعت های هوشمند هدف اصلی استفاده از این فناوری خواهد بود. اما هنوز مشخص نیست این شرکت چینی از قابلیت امنیتی جدید خود در آینده استفاده خواهد کرد یا خیر.

تحریم های مختلف علیه شرکت های چینی مانند هواوی همچنین کاهش فروش گوشی های هوشمند توسط این شرکت باعث شد تا دیگر شرکت های چینی بتوانند بسیاری از محصولات و گجت های خود را به بازار عرضه کنند. اوپو نیز از جمله شرکت هایی است که در این زمینه محصولاتی مانند فناوری شارژ سریع را عرضه کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال