به گفته یک شرکت سرمایه‎گذاری نسل بعدی آیفون مجهز به فناوری شارژ بی‎سیم است

با آن‎که هنوز تایید نشده است، اما یکی از شایعات محبوبی که حول نسل بعدی آیفون وجود دارد و افراد زیادی با آن موافقت کرده‎اند، پشتیبانی از فناوری شارژ بی‎سیم است. ما این شایعه را به دفعات از زبان تحلیل‎گران مختلف و هم‎چنین براساس شواهدی که اپل به کنسرسیوم شارژ بی‎سیم پیوسته است، شنیده‎ایم. حال […]

با آن‎که هنوز تایید نشده است، اما یکی از شایعات محبوبی که حول نسل بعدی آیفون وجود دارد و افراد زیادی با آن موافقت کرده‎اند، پشتیبانی از فناوری شارژ بی‎سیم است. ما این شایعه را به دفعات از زبان تحلیل‎گران مختلف و هم‎چنین براساس شواهدی که اپل به کنسرسیوم شارژ بی‎سیم پیوسته است، شنیده‎ایم.

حال به نظر می‎رسد که شرکت سرمایه‎‎گذاری JPMorgan نیز در خصوص این قضیه در آخرین یادداشت خود به سرمایه‎گذاران اشاره کرد و اظهار داشته‎ است نسل بعدی آیفون بدون شک مجهز به این قابلیت خواهد بود. این شرکت اعلام کرده است که به اعتقاد آن‎ها Broadcom، شرکتی خواهد بود که قطعات مورد نیاز برای این قابلیت را فراهم خواهد کرد.

گرچه آن‎ها اعلام نکرده‎اند چه مدلی از آیفون از این قابلیت بهره‎مند خواهد بود یا اپل تصمیم به استفاده از کدام استاندارد شارژ بی‎سیم می‎گیرد. گرچه، تحلیل‎گر مشهور برنامه‎های اپل Ming-Chi Kuo در گذشته اعلام کرده بود که این قابلیت در بین تمامی مدل‎های آیفون یعنی iPhone 7s, 7s Plus و آیفون 8 یک استاندارد خواهد بود.

کنسرسیوم شارژ بی‎سیم از استاندارد Qi پشتیبانی می‎کند، بنابراین احتمال آن به نسبت PMA بیشتر است، اما همان‎طور که وب‎سایت CNBC اشاره می‎کند، سامسونگ نیز عضوی از این سازمان بوده و گوشی‎های این شرکت از هر دو استاندارد مذکور پشتیبانی می‎کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال