نسخه 10.0.2 iOS منتشر شد؛ برطرف شدن مشکلات ایرپاد آیفون 7

شرکت اپل آپدیتی ارائه کرده است تا مشکلی که بعضی از کاربران با آیفون 7 و ایرپادهای دارای پورت لایتنینگ داشتند برطرف شود. کلیدهای کنترلی قرار گرفته بر روی ایرپادها به صورد خودکار و به خودی خود فعال می‎شدند در نتیجه به دنبال آن آهنگ‎ها پخش/متوقف و یا رد می‎شدند و دستیار صوتی معروف اپل یعنی […]

شرکت اپل آپدیتی ارائه کرده است تا مشکلی که بعضی از کاربران با آیفون 7 و ایرپادهای دارای پورت لایتنینگ داشتند برطرف شود. کلیدهای کنترلی قرار گرفته بر روی ایرپادها به صورد خودکار و به خودی خود فعال می‎شدند در نتیجه به دنبال آن آهنگ‎ها پخش/متوقف و یا رد می‎شدند و دستیار صوتی معروف اپل یعنی سیری نیز به خودی خود خاموش می‎شد. این مشکل هم در رابطه با رابط لایتنینگ به پورت 3.5 میلی‎متری هدفون و هم هدفون‎های جدید با داشتن پورت لایتنینگ دیده می‎شد.

این به‎روزرسانی هم‎چنین مشکل مربوط به هنگ کردن اپلیکیشن Phtoos و باگ دیگری که اجازه به فعال‎سازی بعضی از افزونه‎های اپلیکیشنی نمی‎دهد را رفع می‎کند.

نسخه 10.0.2 iOS با هدف برطرف کردن مشکلات ایرپاد آیفون 7 عرضه شد

این آپدیت در حال حاضر عرضه شده است و کاربران با رفتن به مسیر Settings > General > Software Update آیفون خود می‎توانند آن را دریافت و نصب کنند. بسته به نسخه‎ی آیفون شما، این آپدیت حجمی بین 30 تا 60 مگابایت را دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال