اپل با انتشار نسخه iOS 10.1 حالت Portrait را به دوربین آیفون 7 پلاس آورد

بعد از هفته‎ها تست نسخه‎ی بتا (هم توسط توسعه‎دهندگان و هم توسط عموم)، اپل امروز نسخه‎ی نهایی سیستم‎عامل iOS 10.1 خود را ارائه داد. آخرین آپدیت سیستم‎عامل موبایل این شرکت همانند همیشه به رفع باگ‎ها و بهبود عملکرد می‎پردازد که باید از یک ریلیز 1. انتظار داشته باشید، ولی به دنبال آن قابلیت جدیدی هم […]

بعد از هفته‎ها تست نسخه‎ی بتا (هم توسط توسعه‎دهندگان و هم توسط عموم)، اپل امروز نسخه‎ی نهایی سیستم‎عامل iOS 10.1 خود را ارائه داد. آخرین آپدیت سیستم‎عامل موبایل این شرکت همانند همیشه به رفع باگ‎ها و بهبود عملکرد می‎پردازد که باید از یک ریلیز 1. انتظار داشته باشید، ولی به دنبال آن قابلیت جدیدی هم آورده شده است.

اگر یک آیفون 7 پلاس دارید، سیستم‎عامل iOS 10.1 حالت Portrait را برای دوربین پشتی این گوشی فعال خواهد کرد. این قابلیت ماه گذشته زمان رونمایی رسمی از آیفون‎های جدید به نمایش گذاشته شد ولی در iOS 10 فعال نشده بود. ضرورتا این ویژگی به شما اجازه می‎دهد یک افکت بوکه به تصاویر خود اضافه کنید. چون بهترین زمان استفاده از این افکت زمان گرفتن تصویر از افرادی است که در پیش زمینه قرار دارند، اپل تصور کرده است عنوان “حالت پرتره” شایسته‎ی آن باشد. به دنبال فعال بودن این حالت، نرم‎افزار دوربین این گوشی‎هوشمند به صورت خودکار پس زمینه را در چنین تصاویری محو می‎کند تا به دنبال آن افراد (یا حیواناتی) که شما در حال گرفتن عکس از آن‎ها هستید بیشتر متمایز باشند و به چشم آیند.

قابلیت Portrait Mode آیفون 7 پلاس

توجه داشته باشید که این قابلیت هم‎چنان در حالت بتا قرار دارد، بنابراین سنجش شما در حین استفاده از آن ممکن است متفاوت باشد. مورد دیگری که باید مد نظر داشته باشید این است که قابلیت Portrait Mode تنها مختص به آیفون 7 پلاس است، چون از سنسور دوم دوربین پشتی برای ایجاد افکت مذکور استفاده می‎کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال