عرضه عمومی نسخه آزمایشی iOS 10.2 آغاز شد

نسخه‌ی آزمایشی iOS 10.2 چند روز پیش برای کسانی که برای دریافت این نوع نسخه‌ها ثبت نام کردند منتشر شد و حالا امروز اپل این نسخه‌ی آزمایشی را برای عموم منتشر کرده تا کاربران بتوانند آن را به راحتی دانلود و بازخوردهای خود را از این نسخه برای اپل اعلام کنند. برای اینکه بتوانید این […]

نسخه‌ی آزمایشی iOS 10.2 چند روز پیش برای کسانی که برای دریافت این نوع نسخه‌ها ثبت نام کردند منتشر شد و حالا امروز اپل این نسخه‌ی آزمایشی را برای عموم منتشر کرده تا کاربران بتوانند آن را به راحتی دانلود و بازخوردهای خود را از این نسخه برای اپل اعلام کنند.

برای اینکه بتوانید این نسخه‌ی آزمایشی را دریافت کنید باید به تنظیمات گوشی خود رفته و در آن جا و در بخش General به سراغ بخش System Update بروید. در این نسخه‌‌ی آزمایشی برنامه‌ی هوشمند تی‌وی شرکت اپل نیز که در رویداد مک‌بوک پرو از آن رونمایی شد هم قرار گرفته است. علاوه بر این، ویژگی جدیدی اضافه شده که کاربران با فشردن 5 بار مکرر دکمه‌ی Home گوشی می‌توانند با شماره‌های ضروری نظیر 911 تماس برقرار کنند. در نهایت برنامه‌ی موسیقی نیز دکمه‌های شافل و تکرار بزرگ‌تری را خواهد داشت.

در iOS 9.2 ایموجی‌ها، والپیپرها و ویجت‌های جدیدی برای برنامه‌ی ویدئویی گوشی قرار گرفته است. تنظیمات دوربین هم از این پس قابل ذخیره سازی هستند تا در زمانی که از برنامه خارج می‌شوید این تنظیمات همچنان باقی بمانند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال