کد iOS 10.3 اشاره به یک دستگاه iOS با نرخ رفرش سریع‎تر دارد

با آن‎که مواردی نظیر رزولوشن و نوع نمایشگر (ال‎سی‎دی، آمولد و غیره) نقش مهمی در مشخص‎سازی این ایفا می‎کند ‎که چطور نمایشگر یک گوشی و محتویات آن به نظر ‎آیند، ولی فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که بایستی مد نظر قرار گیرند، مانند نرخ تازه‎سازی یا همان رفرش در ثانیه. در حال حاضر دستگاه‎های iOS […]

با آن‎که مواردی نظیر رزولوشن و نوع نمایشگر (ال‎سی‎دی، آمولد و غیره) نقش مهمی در مشخص‎سازی این ایفا می‎کند ‎که چطور نمایشگر یک گوشی و محتویات آن به نظر ‎آیند، ولی فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که بایستی مد نظر قرار گیرند، مانند نرخ تازه‎سازی یا همان رفرش در ثانیه. در حال حاضر دستگاه‎های iOS نرخ تازه‎سازی پیش‎فرض 60 هرتز را دارند، ولی به نظر می‎رسد که دستگاه‎های iOS در آینده می‎توانند در این زمینه سریع‎تر باشند.

در توئیتی که اخیرا توسط توسعه‎دهنده‎ای به اسم Steve Troughton-Smith منتشر شده است، مشخص شده که در کد iOS 10.3 اشاره‎هایی به یک نرخ احتمالی تازه‎سازی سریع‎تر شده است. این کد اشاره به این دارد که چطور توسعه‎دهندگان می‎توانند از چندین حالت مختلف نمایشگر استفاده کنند مانند نرخ 60 فریم بر ثانیه، نرخ 30 فریم بر ثانیه و حالت “پیش‎فرض” که گفته می‎شود می‎تواند بیشتر از 60 هرتز باشد.

او در توئیت خود اظهار می‎دارد “من متقاعد شده‎ام که احتمالا امسال شاهد یک نمایشگر دستگاه iOS با نرخ تازه‎سازی بیشتر از 60 هرتز خواهیم بود.”

او هم‎چنین به صحبت‎های خود چنین اضافه می‎کند “زمانی که این سیستم‎عامل اشاره‎های واضحی را در بر می‎گیرد که مطابق با گزارش‎ها و شایعات قدیمی چند ماه است، جای کمی برای شک باقی می‎ماند.”

وب‎سایت Cult of Mac، منبع فاش‎سازی این توئیت، در این زمینه به گزارش قدیمی وب‎سایت Bloomberg اشاره می‎کند که گفته بود اپل در حال کار بر روی ادغام عمیق‎تر قلم نوری برای سری تبلت‎های آی‎پد خود است و داشتن یک نرخ تازه‎سازی سریع‎تر در واقع می‎تواند به قدرت پاسخ‎دهی Apple Pencil و قابلیت‎های دیگر کمک کند.

گفته می‎شود اهالی کوپرتینو ماه بعد از آی‎پد پرو 10.5 اینچی خود رونمایی می‎کنند، بنابراین این احتمال وجود دارد که این آی‎پد شایعه شده دارای نمایشگری با نرخ تازه‎سازی بیشتر باشد. یا شاید این کد اشاره به نسل بعدی آیفون دارد، به هرحال امیدواریم جزئیات بیشتری به زودی در این خصوص منتشر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال