سیستم امتیازدهی به اپلیکیشن‎ها در iOS 10.3 تغییر پیدا می‎کند

به‎روزرسانی سیستم‎عامل iOS 10 به iOS 10.3 چند قابلیت جدید به همراه دارد که یکی از آن‎ها در خصوص اپلیکیشن‎ها و نحوه‎ی مدیریت امتیازدهی‎های کاربران به و مدیریت نظرات توسط توسعه‎دهندگان است. اگر با iOS آشنا باشید، می‎دانید که امتیازدهی و نقد یک اپلیکیشن بایستی از طریق اپ‎استور iTunes صورت گیرد، ولی این قضیه در iOS […]

به‎روزرسانی سیستم‎عامل iOS 10 به iOS 10.3 چند قابلیت جدید به همراه دارد که یکی از آن‎ها در خصوص اپلیکیشن‎ها و نحوه‎ی مدیریت امتیازدهی‎های کاربران به و مدیریت نظرات توسط توسعه‎دهندگان است.

اگر با iOS آشنا باشید، می‎دانید که امتیازدهی و نقد یک اپلیکیشن بایستی از طریق اپ‎استور iTunes صورت گیرد، ولی این قضیه در iOS 10 تغییر کرده است. حال کاربران می‎توانند در زمان مشاهده‎ی پیام امتیاز خود را داخل اپلیکیشن ثبت کنند که به شکل بارزی به نسبت گذشته در زمان صرفه‎جویی می‎کند.

پیش از این، به دنبال درخواست از کاربر برای ثبت رای و موافقت او، کاربر به اپ‎استور هدایت می‎شد که در آن‎جا می‎توانستند نقد یا امتیاز خود را ثبت کنند، و سپس بایستی به استفاده از اپ بر می‎گشت. با سیستم جدید، بسیاری از این مراحل حذف شده تا کاربران بیشتری برای ارسال نظر و نقد خود تشویق شوند و سایرین بدانند که آیا یک اپلیکیشن ارزش وقت و هزینه را دارد یا خیر.

علاوه بر این، توسعه‎دهندگان قادر به ارسال پاسخ‎های خود به صورت عمومی در خصوص نظرات مربوط به یک اپلیکیشن خواهند بود تا از وجود باگ‎ها یا مشکلات احتمالی باخبر شده یا راه‎حل‎هایی برای کاربرانی ارائه دهند که با اپلیکیشن مورد نظر مشکل دارند. این تغییرات بایستی در حال حاضر صورت گرفته باشد.