iOS 10.3 حفره‎ امنیتی مرورگر سافاری را می‎پوشاند

برای کاربران iOS به‎روزرسانی iOS 10.3 ارائه شده است و و ما می‎دانیم کاربرانی وجود دارند که قبل از به‎روزرسانی دوست دارند صبر کنند تا از وجود هرگونه باگ باخبر شوند. این قضیه کاملا قابل درک است، گرچه به دلیل امنیتی شاید بهتر باشد که سریعا به iOS 10.3 به‎روزرسانی شود. شاید دلیل آن برای […]

برای کاربران iOS به‎روزرسانی iOS 10.3 ارائه شده است و و ما می‎دانیم کاربرانی وجود دارند که قبل از به‎روزرسانی دوست دارند صبر کنند تا از وجود هرگونه باگ باخبر شوند. این قضیه کاملا قابل درک است، گرچه به دلیل امنیتی شاید بهتر باشد که سریعا به iOS 10.3 به‎روزرسانی شود.

شاید دلیل آن برای شما جالب باشد. وب‎سایت ArsTechnica اعلام می‎کند که این به‎روزرسانی حفره‎ی امنیتی موجود در مرورگر سافاری را می‎پوشاند که به مجرمین سایبری اجازه می‎دهد کنترل مرورگر گوشی شما را در اختیار داشته و قبل از برگرداندن اختیار کنترل آن به کاربر درخواست غرامت کنند.

پیش از iOS 10.3، توسط پاک کردن تاریخچه‎ی گردش در اینترنت و حافظه‎ی موقتی مرورگر این قضیه را می‎شد برطرف کرد، ولی تمامی کاربران دانش فنی لازم را ندارند. بنابراین در آپدیت جدید این سیستم‎عامل، اپل عملا این حفره را بسته است تا مهاجمان دیگر قادر به حمله نباشند و کاربران iOS با امنیت بیشتری از سافاری استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال