آپدیت iOS 10.3 برخی از سرویس‎های آی‎کلاد را دوباره فعال کرد

اندکی بیشتر از یک هفته قبل، اپل به‎روزرسانی iOS 10 را ارائه داد که یکی از مهم‎ترین آپدیت‎ها برای سیستم‎عامل iOS 10 به شمار می‎رود. با آن‎که این به‎روزرسانی قابلیت‎ها، تغییرات، بهبود و رفع باگ‎های جدیدی را با خود به همراه آورده است، به نظر می‎رسد برخی مشکلات اندک خاص خود را نیز دارد مانند دوباره فعال‎سازی […]

اندکی بیشتر از یک هفته قبل، اپل به‎روزرسانی iOS 10 را ارائه داد که یکی از مهم‎ترین آپدیت‎ها برای سیستم‎عامل iOS 10 به شمار می‎رود. با آن‎که این به‎روزرسانی قابلیت‎ها، تغییرات، بهبود و رفع باگ‎های جدیدی را با خود به همراه آورده است، به نظر می‎رسد برخی مشکلات اندک خاص خود را نیز دارد مانند دوباره فعال‎سازی تصادفی برخی از سرویس‎های آی‎کلاد.

شرکت اپل در ایمیلی که به برخی از کاربران خود ارسال کرده نوشته است “ما در آپدیت نرم‎افزاری اخیر iOS 10.3 متوجه‎ی وجود باگی شده‎ایم که تعداد اندکی از کاربران آی‎کلاد را تحت تاثیر قرار می‎دهد. این به‎روزرسانی ممکن است به صورت تصادفی برخی از سرویس‎های آی‎کلاد را که قبلا بر روی دستگاه خود غیرفعال کرده باشید، دوباره فعال کند.” مشخص نیست که گستردگی این مشکل چقدر است یا چه خدماتی به دنبال این به‎روزرسانی دوباره فعال شده‎اند ولی ظاهرا مشکل چندان بزرگی نیست.

اگر جزو کاربرانی هستید که به استفاده از آی‎کلاد برای گرفتن نسخه‎ی پشتیبانی از دستگاه و تصاویر خود تکیه دارد، شاید بهتر باشد تنظیمات آی‎کلاد خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید سرویس‎های مورد نظرتان فعال و آن‎هایی که نمی‎خواهید غیرفعال باقی‎ مانده‎اند. بایستی اشاره کنیم که این مشکل تنها کاربرانی را تحت تاثیر قرار داده که به iOS 10.3 به‎روزرسانی کرده‎اند. اگر شنیده باشید، اپل به تازگی اندکی بعد از iOS 10.3 به‎روزرسانی iOS 10.3.1 را نیز ارائه داد.

اگر مستقیما به جای iOS 10.3 به iOS 10.3.1 آپدیت کرده باشید، به نظر نمی‎رسد این مشکل دامن‎گیر شما شده باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال