عرضه iOS 11 باعث از کار افتادن 200 هزار اپلیکیشن در اپ‎استور می‎شود

بعضی از اپلیکیشن‎ها تنها برای انجام یک کار و فقط یک کار طراحی شده‎اند و ممکن است آن‎قدر ساده باشند که توسعه‎دهنده‎ی آن اپ به مدت چندین ماه یا حتی سال به فکر به‎روزرسانی آن نباشد. به عنوان مثال، اپلیکیشن‎های یادداشت‎برداری یا اپلیکیشنی که کاغذدیواری‎ها را مرتب می‎کند دقیقا نیاز ندارند که هر چند ماه […]

بعضی از اپلیکیشن‎ها تنها برای انجام یک کار و فقط یک کار طراحی شده‎اند و ممکن است آن‎قدر ساده باشند که توسعه‎دهنده‎ی آن اپ به مدت چندین ماه یا حتی سال به فکر به‎روزرسانی آن نباشد. به عنوان مثال، اپلیکیشن‎های یادداشت‎برداری یا اپلیکیشنی که کاغذدیواری‎ها را مرتب می‎کند دقیقا نیاز ندارند که هر چند ماه یک‎بار به‎روزسانی شوند.

بنابراین، دلیل هزاران اپلیکیشن 32 بیتی موجود در iTunes App Store توجیه میشود، ولی به نظر می‎رسد که آن‎ها خیلی زود مسیر دایاناسورها را در پیش می‎گیرند. وب‎سایت Sensor Tower گزارش می‎دهد که با آمدن سیستم‎عامل iOS 11، که بایستی در مراسم WWDC 2017 معرفی شود، تخمین زده می‎شود که در حدود 200 هزار اپلیکیشن یا حتی بیشتر از کار بیافتند.

به این علت که Sensor Tower تخمین می‎زند که در حال حاضر براساس آمار این وب‎سایت، در حدود 8 درصد تمامی اپلیکیشن‎های موجود در اپ‎استور هنوز از نوع 32 بیتی هستند. با آن‎که اپل هنوز تایید نکرده است که آن‎ها به طور کامل به پشتیبانی از اپ‎های 32 بیتی خاتمه می‎دهند یا نه، این وب‎سایت عقیده دارد که این اتفاق رخ خواهد داد چون باعث سبک شدن و ساده‎سازی بخش نرم‎افزاری این شرکت می‎شود.

در حال حاضر آن‎چه اپل نیاز دارد این است که توسعه‎دهندگانی که اپلیکیشن‎های خود را برای ثبت در اپ‎استور درخواست می‎دهند آن‎ را باید با فرمت 64 بیتی نیز سازگار کنند، به عبارتی اپلیکیشن‎هایی که قبل از این قانون وجود داشته‎اند هم‎چنان اجازه به حیات دارند (با این فرض که خبری از آپدیت آن‎ها نباشد).

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال