‏ iOS 14 بر روی بیش از ۹۰ درصد محصولات اپل نصب شده است

طبق داده های جمع آوری شده توسط شرکت Mixpanel نسخه ‏ iOS 14 هم اکنون توسط بیش از ۹۰ درصد کاربران اپل مورد استفاده قرار می گیرد. بدین ترتیب ۸۱ درصد از دستگاههای معرفی شده اپل در ۴ سال گذشته نسخه ‏ iOS 14 را دریافت کرده اند. این در حالی است که گزارش اپل […]

طبق داده های جمع آوری شده توسط شرکت Mixpanel نسخه ‏ iOS 14 هم اکنون توسط بیش از ۹۰ درصد کاربران اپل مورد استفاده قرار می گیرد. بدین ترتیب ۸۱ درصد از دستگاههای معرفی شده اپل در ۴ سال گذشته نسخه ‏ iOS 14 را دریافت کرده اند. این در حالی است که گزارش اپل در سال گذشته از سهم ۷۲ درصدی ‏ iOS 14در میان کاربران خبر داده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، داده های تحلیلی شرکت Mixpanel نشان می دهد کاربران آیفون تلاش کردند تا آخرین نسخه سیستم عامل اپل را نصب کنند. این کاربران حدود 90.45 درصد از کل کاربران را شامل می شوند. این در حالی است که نسخه جدیدiOS 14  تنها در ۷ ماه گذشته منتشر شده و میزان درصد کاربران نسبت به زمان انتشار بسیار چشمگیر بوده است. البته داده‌های Mixpanel نشان می‌دهد هنوز ۵.۷ درصد کاربران از نسخه  iOS 13استفاده می کنند و در این بین سهم iOS 12 نیز حدود ۴.۴۸ درصد بوده است. این آمار تنها توسط شرکت Mixpanel منتشر شده و هنوز مورد تایید رسمی اپل قرار نگرفته است.

به نظر می‌رسد ویژگیهای نسخه جدید سیستم عامل اپل مانند شخصی سازی آیکون ها و قابلیت های جدید App Library  و برخی دیگر از ویژگی ها باعث شده است که کاربران هیجان زیادی برای نصب این سیستم عامل داشته باشند. از مهمترین ویژگی های iOS 14 در نسخه اخیر نیز می‌توان به تجربه کاربری بهبود یافته و همچنین افزایش امنیت در حریم شخصی اشاره کرد. هم اکنون اپل تلاش دارد تا نسخه iOS 14.5 را نیز توسعه دهد. البته هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است.