سیستم عامل iOS 15 با قابلیت های جدید به طور رسمی رونمایی شد

اپل در مراسم شب گذشته توسعه‌دهندگان WWDC 2021 جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS 15  را با قابلیت های جدید عرضه کرد. در این سیستم عامل قابلیت هایی مانند فیس تایم را شاهد خواهیم بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، در سیستم عامل iOS 15 کاربران می‌توانند از طریق تماس های فیس تایم با قابلیت […]

اپل در مراسم شب گذشته توسعه‌دهندگان WWDC 2021 جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS 15  را با قابلیت های جدید عرضه کرد. در این سیستم عامل قابلیت هایی مانند فیس تایم را شاهد خواهیم بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، در سیستم عامل iOS 15 کاربران می‌توانند از طریق تماس های فیس تایم با قابلیت حذف نویز با یکدیگر ارتباط داشته باشند. برای تماس های فیس تایم نیازی به وجود دستگاه اپل نبوده و تنها از طریق مرورگر و با ارسال لینک تماس ها می توان این ارتباط را برقرار کرد. در قابلیت جدید فیس تایم بخش Share Play نیز اضافه شده که در آن می توان موسیقی، ویدئو فیلم و محتوای درون نمایشگر را با دیگر کاربران به اشتراک گذاشت.

قابلیت دیگر در سیستم عامل iOS 15  مربوط به سرویس iMessages است که در این نسخه به روز رسانی شده و کلیه کاربران می‌توانند محتوای خود مانند تصاویر، موسیقی و پادکست را از این طریق با یکدیگر به اشتراک بگذارند. تمامی نوتیفیکیشن ها در این سیستم عامل جدید باز طراحی شده علاوه بر آن کاربران می‌توانند از استاتوس مزاحم نشوید برای نشان دادن حالت به مخاطبین استفاده کنند.

در iOS 15 و در بخش فوتوز نیز قابلیت Live Textوجود دارد که از طریق آن می‌توان متن موجود در تصاویر را هایلایت کرد. همچنین تصاویر در جستجوهای اسپات‌لایت در سیستم عامل جدید قابل مشاهده هستند.

اضافه شدن کلیدها به ولت یا کیف پول تغییر دیگر iOS 15 است که از طریق آن کلید های مربوط به اتاق های هتل و یا خانه هوشمند در دسترس کاربر قرار میگیرد. اپل مپس نیز در iOS 15 به روز رسانی شده و جزئیات بیشتری از شهرهای مختلف جهان به آن اضافه شده است.

طراحی بخش آب و هوا نیز در iOS 15 با استفاده از نقشه درون اپ به روز رسانی شده و در پس زمینه آن نیز از انیمیشن های جدید استفاده خواهد شد. از دیگر ویژگی های سیستم عامل معرفی شده اپل می توان به اضافه شدن قابلیت جستجو در مرورگر سافاری از طریق صوت، ویژگی درگ اند دراپ و ایموجی های جدید نیز نام برد. قرار است اولین بتای عمومی نسخه iOS 15 از ماه آینده در اختیار عموم کاربران قرار گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال