سیستم عامل iOS 16 امکان مشاهده رمز شبکه وای فای را فراهم می کند

اپل در سیستم عامل iOS 16 بهبودهای کاربردی زیادی را انجام داده است. یکی از آنها امکان مشاهده رمز شبکه وای فای متصل به این سیستم عامل است که می‌تواند برای بسیاری از کاربران کاربردی باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این کلیه کاربران نسخه‌های قبلی آیفون امکان دیدن رمز […]

اپل در سیستم عامل iOS 16 بهبودهای کاربردی زیادی را انجام داده است. یکی از آنها امکان مشاهده رمز شبکه وای فای متصل به این سیستم عامل است که می‌تواند برای بسیاری از کاربران کاربردی باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این کلیه کاربران نسخه‌های قبلی آیفون امکان دیدن رمز وای فای متصل به آن را نداشتند. اما اکنون اپل در iOS 16 این ویژگی کاربردی را اضافه کرده است. کاربران در بخش تنظیمات وای فای در iOS 16 می توانند با ضربه روی شبکه متصل شده گزینه جدید پسورد را در اختیار بگیرند.

 بدین ترتیب امکان مشاهده پسورد شبکه وای فای فراهم خواهد شد. البته صاحبان دستگاه‌های اپل استفاده چندانی از این قابلیت نخواهند داشت و تنها می‌توانند پسورد را در اختیار کاربران دارای محصولات اندرویدی و ویندوزی قرار دهند و یا پسورد را میان آیفون آیپد یا مک به اشتراک بگذارند. هم اکنون توسعه‌دهندگان نسخه پیش نمایش سیستم عامل iOS 16 را در اختیار دارند تا بتوانند آزمایش‌های خود را روی آن انجام دهد. بتای عمومی آن نیز در ماه ژوئیه در اختیار عموم قرار می گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال