باگ های نسخه آزمایشی iOS 16 انتشار آن را با تاخیر مواجه کرد

گزارش های منتشر شده نشان می‌دهد باگ های موجود در iOS 16 باعث شد تا اپل نسخه آزمایشی این سیستم عامل را با تاخیر منتشر کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در تاریخ ۱۶ خرداد همزمان با روز افتتاحیه مراسم  از iOS 16 رونمایی می‌کند. اما طبق توییت اخیر مارک گورمن […]

گزارش های منتشر شده نشان می‌دهد باگ های موجود در iOS 16 باعث شد تا اپل نسخه آزمایشی این سیستم عامل را با تاخیر منتشر کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در تاریخ ۱۶ خرداد همزمان با روز افتتاحیه مراسم  از iOS 16 رونمایی می‌کند. اما طبق توییت اخیر مارک گورمن از بلومبرگ احتمالاً سومین نسخه بتای توسعه‌دهندگان نیز در ماه جولای منتشر می‌شود. به گفته وی ممکن است انتشار اولین نسخه بتای عمومی iOS 16 با تاخیر انجام می گیرد که دلیل آن نیز باگ های شناسایی شده در آن است. البته ین باگ ها مانع از اجرای نرم و روان این سیستم‌عامل موبایلی نخواهد شد.

 پیش از این نیز فون آرنا از وجود باگ های مختلف در نسخه های آزمایشی سیستم های عامل iOS 16 خبر داد و گفته بود استفاده از آن روی گوشی اصلی چندان منطقی به نظر نمی رسد. احتمالاً اپل در iOS 16 از ابزارک های بهبود یافته به نام InfoShack استفاده خواهد کرد. این ویژگی می تواند به کاربران آیفون قابلیت هایی مانند شخصی سازی را ارائه کند. سال گذشته نیز این شرکت ابزارکی را برای پشتیبانی در iOS  اضافه کرده بود. باید دید اکنون چه قابلیت های دیگری از طریق ویژگی جدید به کاربران ارائه میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال