iOS 8.0.1 به زودی عرضه خواهد شد

قرار است اپل سه شنبه پیش رو از آیفون 6 که مدت هاست انتظارش را داریم، رونمایی کند. این گوشی در دو اندازه عرضه خواهد شد و در عین حال می تواند به تبلت های جدید بپیوندد. مطمئنا نسخه نهایی آی او اس 8 به زودی پس از معرفی آیفون جدید و یا حتی در همان روز […]

قرار است اپل سه شنبه پیش رو از آیفون 6 که مدت هاست انتظارش را داریم، رونمایی کند. این گوشی در دو اندازه عرضه خواهد شد و در عین حال می تواند به تبلت های جدید بپیوندد.

مطمئنا نسخه نهایی آی او اس 8 به زودی پس از معرفی آیفون جدید و یا حتی در همان روز در دسترس خواهد بود.

در طول چند هفته گذشته، اپل به گونه ای خستگی ناپذیر روی آی او اس 8 کار می کرد و چند نمونه به عنوان نسخه های بتا به توسعه دهندگان برای تعمیر ارائه داده است. در حال حاضر به نظر می رسد این شرکت روی آی او اس 8.0.1 به سختی کار کرده است.

طبق برخی از منابعی که نامشان ذکر نشده، این نسخه احتمالا به زودی به توسعه دهندگان اپل ارائه خواهد شد. در حال حاضر هیچ تغییراتی برای آی او اس 8.0.1 وجود ندارد اما با توجه به افزایش کم عدد این نسخه، احتمالا به طور عمده شامل رفع اشکالات، باگ ها و سایر پیشرفت ها بوده است.

به نظر می رسد اپل در حال حاضر تغییراتی را برای بهتر کردن آی او اس 8 انجام داده است که امیدواریم این تغییرات بسیار بزرگ و یا تأثیرگذار نباشند،در غیر این صورت ممکن است عرضه نسخه 8.0.0 برای همه خوشایند نباشد.

از سوی دیگر، امکان دارد آپدیت 8.0.1 مدت کوتاهی پس از انتشار نسخه 8.0.0 عرضه شود. یا شاید اپل 8.0.1 را روز دیگری عرضه خواهد کرد.

 لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال