فردا منتظر عرضه‌ی iOS 8.4 برای محصولات اپل باشید

اگر در حال لحظه‌شماری برای عرضه‌ی نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل iOS و سرویس Apple Music هستید، باید بدانید که اپل قصد دارد ساعت 8 شب فردا، به صورت رسمی iOS 8.4 را برای محصولات خود عرضه نماید. این در حالیست که شرکت اپل همیشه نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود را در ساعت 10 عرضه می‌کرد و دلیل این موضوع […]

اگر در حال لحظه‌شماری برای عرضه‌ی نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل iOS و سرویس Apple Music هستید، باید بدانید که اپل قصد دارد ساعت 8 شب فردا، به صورت رسمی iOS 8.4 را برای محصولات خود عرضه نماید. این در حالیست که شرکت اپل همیشه نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود را در ساعت 10 عرضه می‌کرد و دلیل این موضوع نیز شروع فعالیت اولین پایگاه رادیویی سرویس اپل در ساعت 9 شب می‌باشد.

این پایگاه رادیویی که از فردا شب به صورت 7/24 (بیست و چهار ساعت هفته) در دسترس می‌باشد، پذیرای دی‌جی‌های مشهوری همچون Zane Lowe، Julie Adenuga و Ebro Darden خواهد بود. راه‌اندازی این سرویس موسیقی می‌تواند یک حرکت بسیار هوشمندانه از سوی اپل باشد چرا که این کمپانی آمریکایی، کاربران زیادی دارد و به سادگی می‌تواند در برابر سرویس‌هایی همچون Spotify، قد علم کند.

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت 9to5Mac از تویئیت منتشر شده از یکی از معاونین ارشد اپل، آقای Eddy Cue در اختیارمان قرار داده، سرویس Apple Music با iTuneS Match که هم‌اکنون در دسترس است، هماهنگی کامل خواهد داشت. همچنین تعداد آهنگ‌هایی که در ابتدا در دسترس خواهد بود، 25,000 قطعه می‌باشد و با عرضه‌ی iOS 9 نیز این تعداد به 100,000 قطعه افزایش پیدا خواهد نمود.

همچنین کاربران قادر خواهند بود تا با آپلود آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خود به وسیله‌ی iTuneS Match در شبکه‌ی ابری اپل و با پرداخت سالیانه 24.99 دلار، از هر کجا که دوست دارند به آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خود دسترسی پیدا کنند. در واقع، به نظر می‌رسد که فعلا هر دو سرویس Apple Music با iTuneS Match در کنار یکدیگر کار کنند و هر دو در دسترس باشند.

فردا شب iOS 8.4 به صورت رسمی و به همراه سرویس Apple Music در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. شکی نیست که شاید در روزهای اول شاهد باگ‌ها و ایرادات متعددی از نرم‌افزار این سرویس باشیم، اپل نیز اعلام کرده که این سرویس تا حد ممکن بهینه شده است. البته iOS 8.4 ویژگی‌های جدیدی نیز دارد که شاید به آن کمتر توجه شده باشد و آن، ارائه‌ی نسخه‌ی جدیدی از اپلیکیشن iTunes Radio می‌باشد.

در نهایت، کاربرانی می‌توانند iOS 8.4 را دریافت کنند که پیشتر دستگاه خود را به iOS 8.x بروزرسانی کرده باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال