اپل نسخه بتای سیستم‌عامل iOS 9.2.1 را منتشر کرد

اگر در جریان باشید شرکت اپل هفته‌ی گذشته را با عرضه‌ی بروزرسانی جدید iOS 9.2 و بدون هیچ هیاهویی سپری نمود. حال به نظر می‌رسد که هنوز هم برخی از باگ‌ها هستند که باید تا پیش از آغاز کریسمس برطرف گردند و به همین جهت، مهندسین اپل بروزرسانی جدیدی را با نام iOS 9.2.1 Public Beta […]

اگر در جریان باشید شرکت اپل هفته‌ی گذشته را با عرضه‌ی بروزرسانی جدید iOS 9.2 و بدون هیچ هیاهویی سپری نمود. حال به نظر می‌رسد که هنوز هم برخی از باگ‌ها هستند که باید تا پیش از آغاز کریسمس برطرف گردند و به همین جهت، مهندسین اپل بروزرسانی جدیدی را با نام iOS 9.2.1 Public Beta 1 منتشر نموده‌اند.

اما در مورد کسانی که می‌خواهند این بروزرسانی را دریافت کنند، باید بگوییم که اپل آن را تنها در اختیار افرادی قرار داده که پیشتر جزو افرادی بوده‌اند که برای تست نسخه‌های آزمایشی از iOS، ثبت‌نام کرده‌اند. پس اگر شما جزو آن افراد نیستید، منتظر هیچ اعلان جدیدی برای بروزرسانی دستگاه خود به iOS 9.2.1 Public Beta 1 نباشید.

در مورد اینکه نسخه‌ی جدید iOS چه ویژگی‌هایی خواهد داشت هنوز هیچ چیزی مشخص نشده و ما نیز همچون شما دوست داریم زودتر به این موضوع پی ببریم. چیزی که در حالت کلی می‌دانیم، این است که با عرضه‌ی این بروزرسانی، کاربران می‌توانند سیستم‌عاملی تقریبا بدون باگ داشته و عملکرد دستگاه خود را نیز افزایش دهند. اما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا ویژگی‌های نرم‌افزاری جدیدی به iOS 9.2.1 اضافه خواهد شد یا نه، مشخص نشده است.

اگر تمام برنامه‌های اپل درست پیش رود، می‌توانیم شاهد عرضه‌ی این بروزرسانی تا پایان سال جاری باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال