جیلبریک iOS 9.2 تا 9.3.3 به‌زودی منتشر می‌شود

اگر چند ماه گذشته بی‌‎صبرانه منتظر جیل‎بریکی برای سیستم‎عامل iOS بوده‎اید، باید بگوییم که صبر شما در حال به پایان رسیدن است. تیم هک Pangu در اکانت رسمی توئیتر خود اعلام کرده است که یک جیل‎بریک iOS 9.2 تا 9.3.3 به‌زودی برای دستگاه‎های 64 بیتی عرضه خواهد شد. آخرین جیل‎بریکی که به صورت گسترده‎ مورد […]

اگر چند ماه گذشته بی‌‎صبرانه منتظر جیل‎بریکی برای سیستم‎عامل iOS بوده‎اید، باید بگوییم که صبر شما در حال به پایان رسیدن است. تیم هک Pangu در اکانت رسمی توئیتر خود اعلام کرده است که یک جیل‎بریک iOS 9.2 تا 9.3.3 به‌زودی برای دستگاه‎های 64 بیتی عرضه خواهد شد.

آخرین جیل‎بریکی که به صورت گسترده‎ مورد استفاده گرفت در مهرماه سال گذشته عرضه شد. معنای این گفته این است که تقریبا یک سال از عرضه‎ی عمومی یک جیل‎بریک گذشته است، امری که برای اکثریت جیل‎بریک‎ کنندگان مهم است.

این تیم یک ابزار جیل‎بریک iOS 9.1 در اسفندماه عرضه کرد، ولی اکثر کاربران در آن موقع نسخه‎ی نرم‎افزاری iOS خود را آپگرید کرده‎اند و بنابراین برایشان غیرقابل قبول بود برای استفاده از جیل‎بریک به نسخه‎ی قبلی iOS برگردند.

می‎توان گفت این وقفه طولانی‎ترین وقفه‎ای بوده است که جامعه‎ی جیل‎بریک تا کنون متحمل شده است، ولی دوران انتظار به نظر می‎رسد خیلی زود به پایان خواهد رسید.

کاربران گزارش می‎دهند که نسخه‎ی چینی جیلبریک iOS 9.2 تا 9.3.3 در حال حاضر آماده است، ولی یک جیل‎بریک semi-tethered (در این نوع جیلبریک هر موقع و به هر دلیلی iDevice خاموش شود در بوت بعدی دستگاه بالا می‎آید اما سیدیا و چند برنامه دیگر باز نمیشود) است. تا زمانی که نسخه‎ی رسمی آمریکایی این ابزار عرضه شود باید صبر و سپس در مورد آن قضاوت کرد.

گرچه این خبر یک سورپرایز بزرگ است، ولی نباید شوک‎آور باشد، چون تیم Pangu اخیرا به وجود یک جیل‎بریک اشاره کرده بود. در کنفرانس امنیتی MOSEC 2016 خود در شانگهای، این تیم به هم یک جیل‎بریک iOS 9.x و هم یک جیل‎بریک بالقوه برای iOS 10 اشاره کرده بود. حتی تا جایی این موضوع پیش رفت که این تیم نرم‎افزار سیدیا را که روی iOS 10 نصب شده بود نشان دادند.

در حال حاضر، توئیت این تیم بیش از 3 هزار لایک دریافت کرده و تقریبا 3 هزار بار دوباره توئیت شده است. در نتیجه باید گفت افراد زیادی واقعا منتظر جیلبریک iOS 9.2 تا 9.3.3 هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال