iOS 9 امروز منتشر می‌شود

با توجه به رونمایی از محصولات جدیدی نظیر آیفون 6 اس، اپل تی وی و آیپد پرو جای تعجب نیست که تاریخ دقیق انتشار iOS 9 برای بسیاری گنگ بوده است. اپل در مراسم 18 شهریور از تاریخ دقیق انتشار جدیدترین سیستم عامل خود رونمایی کرد و کمتر کسی متوجه شد که امروز روز انتشار […]

با توجه به رونمایی از محصولات جدیدی نظیر آیفون 6 اس، اپل تی وی و آیپد پرو جای تعجب نیست که تاریخ دقیق انتشار iOS 9 برای بسیاری گنگ بوده است. اپل در مراسم 18 شهریور از تاریخ دقیق انتشار جدیدترین سیستم عامل خود رونمایی کرد و کمتر کسی متوجه شد که امروز روز انتشار این سیستم عامل می‌باشد.

به هر حال با توجه به مناطق زمانی مختلف، امروز iOS 9 قابل دانلود خواهد بود و کاربران می‌توانند به زودی از جدیدترین سیستم عامل اپل بهره مند شوند. از جمله مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده در این نسخه می‌توان به قابلیت Split Screen یا همان نمایشگر جدا برای تبلت‌های اپل نام برد. همچنین برنامه‌ی Map اپل نیز دچار تغییر و تحولاتی خواهد شد و دستیار صوتی Siri نیز بسیار پیشرفته‌تر می‌ّشود. شاید بتوان یکی دیگر از مهم‌ترین تغییرات به وجود آمده در این نسخه را بهبود عملکرد باتری دانست.

اپل لیستی از دستگاه‌هایی که این نسخه از سیستم عامل را دریافت می‌کنند را نیز منتشر کرده است که در تصویر بالا می‌بینید. کاربرانی که قصد خرید آیفون 6 اس و 6 اس پلاس را نیز دارند به طور پیش فرض می‌توانند از iOS 9 استفاده کنند و دیگر نیازی به به روز رسانی ندارند.

همانطور که در ابتدا نیز گفتیم، با توجه به مناطق زمانی مختلف، زمان دقیق عرضه‌ی این نسخه از iOS ممکن است متفاوت باشد. به همین علت اگر شما نیز تاکنون پیغامی مبنی بر به روز رسانی سیستم خود دریافت نکردید فعلا باید صبر کنید تا آپدیت جدید برای شما نیز منتشر شود. عکس زیر زمان دقیق عرضه‌ی این نسخه را در مناطق مختلف نشان می‌دهد:

iOS 9 امروز منتشر می‌شود

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال