iOS8 مراقب سلامتی شماست

شرکت اپل برای آیفون‌های جدیدش باسیستم‌عامل iOS8 که قرار است پائیز امسال روانه بازار شود امکاناتی فراهم کرده که احتمالا کاربران آیفون 6 را بسیار خوشحال خواهد کرد. آیفون‌های جدید اپل قرار است به اپلیکیشن سلامت مجهز باشند که با نصب آن بر روی آیفون 6 و احتمالا با یک دستبند هوشمند، تعداد قدم‌هایی که […]

شرکت اپل برای آیفون‌های جدیدش باسیستم‌عامل iOS8 که قرار است پائیز امسال روانه بازار شود امکاناتی فراهم کرده که احتمالا کاربران آیفون 6 را بسیار خوشحال خواهد کرد.

آیفون‌های جدید اپل قرار است به اپلیکیشن سلامت مجهز باشند که با نصب آن بر روی آیفون 6 و احتمالا با یک دستبند هوشمند، تعداد قدم‌هایی که در روز برمی‌دارید ثبت و نگهداری می‌کند.

از آن گذشته اپلیکیشن سلامت امکانات دیگری عرضه می کند. به طور مثال اگر اگر اهل نوشیدنی‌های کافئین‌دار هستید و نگران زیاده‌روی در نوشیدنشان هستید، این نرم‌افزار به شما خبر می‌دهد که هر روز چقدر کافئین مصرف کرده‌اید و آیا از حد مجاز فراتر رفته‌اید یا نه؟

به جز این دو مورد از سایر شاخص‌های سلامتی و تناسب اندام‌تان از جمله وزن و ضربان قلب هم می‌توانید به طور مستمربا خبر شوید.

اما نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشیم این است که این امکانات تازه در آیفون‌های جدید اپل، چیزی فراتر از یک اپلیکیشن ساده است و بهتر است آن را یک سیستم عامل توسعه یافته بدانیم.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال