تولید آی‎پد مینی دیگر ادامه پیدا نمی‎کند

تا به‎‏حال فکر کرده‎اید چرا اپل در خصوص به‎روزرسانی‎های اخیر آی‎پد مینی خبر خاصی منتشر نکرده است؟ یا چرا این به‎روزرسانی‎ها از سال 2015 به طور کامل یعنی زمان معرفی آی‎پد مینی 4، دیگر به چشم نمی‎خورند؟ دقیقا به نظر می‎رسد که این شرکت دیگر علاقه‎ای به کوچکترین تبلت خود ندارد و امروز گزارش جدیدی […]

تا به‎‏حال فکر کرده‎اید چرا اپل در خصوص به‎روزرسانی‎های اخیر آی‎پد مینی خبر خاصی منتشر نکرده است؟ یا چرا این به‎روزرسانی‎ها از سال 2015 به طور کامل یعنی زمان معرفی آی‎پد مینی 4، دیگر به چشم نمی‎خورند؟ دقیقا به نظر می‎رسد که این شرکت دیگر علاقه‎ای به کوچکترین تبلت خود ندارد و امروز گزارش جدیدی مبنی بر تایید این خبر منتشر شده است.

علاوه بر این، به ادعای این گزارش تولید آی‎پد مینی دیگر ادامه پیدا نمی‎کند. این خبر به لطف یک “منبع اطلاعاتی نزدیک به اپل” منتشر شده که می‎گوید به علت این‎که ارقام فروش آی‎پد مینی “بسیار واضح” است تولید آن متوقف شده و این اقدام اپل تصمیم درستی است. به عبارت دیگر این محصول فروش بسیار خوبی ندارد.

البته اقدام اپل با توجه به این‎که بازار تبلت به طور کلی اخیرا خوب نبوده، قابل درک است. بنابراین اپل تصمیم خواهد گرفت از حوزه‎ی تبلت‎های 7.9 اینچی خارج شود و به جای آن بر روی آی‎پد جدید 9.7 اینچی و سری آی‎پد پرو تمرکز کند، از جمله تبلت 10.5 اینچی در پیش رو که بایستی حواشی باریکی در اطراف نمایشگر داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال