آیفون ۱۱ پس از ۷ روز غوطه ور ماندن در آب سالم بیرون آمد

دانشجوی برزیلی هنگامی که در حال نجات یک زن در حال غرق شدن بود گوشی آیفون ۱۱ خود را گم کرد. وی پس از یک هفته گوشی خود را در عمق ۷ متری پیدا کرد در حالیکه سالم مانده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل از آیفون ۷ تاکنون از استاندار […]

دانشجوی برزیلی هنگامی که در حال نجات یک زن در حال غرق شدن بود گوشی آیفون ۱۱ خود را گم کرد. وی پس از یک هفته گوشی خود را در عمق ۷ متری پیدا کرد در حالیکه سالم مانده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل از آیفون ۷ تاکنون از استاندار IP67 در گوشی خود استفاده می کند. به همین دلیل گوشی های آیفون در برابر آب مقاوم هستند. البته این گوشی ها نیز در برابر غوطه ور ماندن در آب نیز ممکن است دچار مشکل شود. اما این گزارش نشان دهنده مقاومت بالای آیفون ۱۱ در زمان قرارگیری در اعماق آب است. رافائل فردی است که در زمان کایاک سواری به یک زن در حال غرق شدن کمک کرد و پس از آن گوشی آیفون خود را گم کرد.

گوشی رافائل توسط یک غواص پیدا شد. این غواص برای پیدا کردن صاحب گوشی پستی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. در نهایت این ویدئو پس از ۱۷ هزار بار مشاهده و به لطف انتشار آن به دست رافائل رسید و صاحب دستگاه پیدا شد.

اپل در آخرین نسل گوشی های آیفون از استاندارد IP68 استفاده کرد که به کمک آن می‌توان گوشی ها را تا عمق ۶ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه نگهداشت. البته ممکن است در برخی شرایط واشرهای آن مقاومت بیشتری از خود نشان دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال