گوشی آیفون 11 پرو با فناوری Deep Fusion

دوربین های آیفون های 11 پرو و پرو مکس با قایبلیت عکسبرداری Deep Fusion عرضه شدند. این قابلیت به دوربین ها این امکان را میدهد تا عکس های با بیشترین جزئیات ثبت کنند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تک نیوز ، اپل آیفون‌های ۱۱ پرو و پرو مکس را با دوربین ۳ گانه […]

دوربین های آیفون های 11 پرو و پرو مکس با قایبلیت عکسبرداری Deep Fusion عرضه شدند. این قابلیت به دوربین ها این امکان را میدهد تا عکس های با بیشترین جزئیات ثبت کنند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تک نیوز ، اپل آیفون‌های ۱۱ پرو و پرو مکس را با دوربین ۳ گانه معرفی کرد . ویژگی این دوربین ها استفاده از فناوری Deep Fusion است. که تنها در این دو مدل دوربین قرار داده شده است.

گوشی آیفون ۱۱ پرو از یک موتور پردازش عصبی استفاده میکند. این قابلیت مربوط به چیپست جدید A13 Bionic است. این فناوری با ترکیب 9 عکس همزمان به کاربر اجازه میدهد تا بیشترین جزئیات صحنه را ثبت کند.

چیپست جدید این توانایی را دارد تا عکس ها را پیکسل به پیکسل با هم ترکیب کند. و به پردازش عکس جدید با توجه به حجم آن بپردازد. عکس اول با استفاده از قابلیت نوردهی طولانی گرفته خواهد شد سپس با بقیه عکس ها ترکیب میشود. اپل عکس هایی هم از این ویژگی در مراسم خود به نمایش گذاشته است که البته نمیتوان از انها بعنوان معیار استفاده کرد. زیرا آنها در شرایط ایده آل عکاسی گرفته شده اند. بهر حال برای بررسی دقیق تر باید منتظر ماند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال