آیفون ۱۴ پرو در لیست برندگان جوایز جهانی موبایل

با پایان یافتن کنگره جهانی موبایل امسال شرکت هایی مانند اپل، موتورولا و TCL به جوایز این کنگره دست پیدا کردند. در این کنگره هرساله به شرکت های مختلف در بخش های گوناگون جوایزی اهدا میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در کنگره جهانی موبایل امسال گوشی آیفون ۱۴ پرو جایزه بهترین […]

با پایان یافتن کنگره جهانی موبایل امسال شرکت هایی مانند اپل، موتورولا و TCL به جوایز این کنگره دست پیدا کردند. در این کنگره هرساله به شرکت های مختلف در بخش های گوناگون جوایزی اهدا میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در کنگره جهانی موبایل امسال گوشی آیفون ۱۴ پرو جایزه بهترین گوشی هوشمند را دریافت کرد. در این لیست گوشی های دیگری مانند پیکسل ۷ پرو، ناتینگ فون ۱، گلکسی زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ نیز به عنوان کاندید حضور داشتند.

این کنگره در مورد دستگاهای مدنظر خود می گوید: در انتخاب بهترین گوشی عملکرد و نوآوری گوشی های موجود در بازار در بازه زمانی ژانویه ۲۰۲۲ تا دسامبر ۲۰۲۳ مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین نظر تحلیلگران، روزنامه نگاران و اینفلوئنسرهای برجسته در سطح جهان نیز در نظر گرفته میشود.

اپل در بخش Disruptive Device Innovation نیز مشمول دریافت جایزه شد. دلیل آن نیز قابلیت ارتباط ماهواره در گوشی آیفون بوده است.

قابلیت ارتباط ماهواره ای اکنون به عنوان یک ویژگی مهم شناخته میشود. از این رو بسیاری از شرکت های فناوری تلاش دارند تا این قابلیت را به گوشی های خود اضافه کنند. در این بین مدیاتم قصد دارد از طریق تراشه به ابزارهای مختلف اضافه کند. کوالکام نیز اعلام کرد تراشه های اسنپدراگون قابلیت ارتباط ماهواره ای را به گوشی ها می آورد.

عنوان بهترین دستگاه در نمایشگاه نیز به گجت موتورولا به نام Defy رسید. در این محصول که ساخت شرکت Bullitt این از تراشه مدیاتک استفاده شده است. با کمک این گجت می توان امکان ارسال و دریافت پیام از طریق ماهواره را به گوشی ها اضافه کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال