کاربران آیفون ۱۴ از ایجاد خط های افقی روی نمایشگر خبر دادند

کاربران آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو اعلام کردند دستگاه آنها بون هیچ مشکل منطقی ای در هنگام روشن کردن خط های افقی روی صفحه نمایشگر نشان می دهد. این کاربران در شبکه های اجتماعی گزارش هایی را در مورد مشکل خود منتشر کردند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چندین کاربر آیفون ۱۴ […]

کاربران آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو اعلام کردند دستگاه آنها بون هیچ مشکل منطقی ای در هنگام روشن کردن خط های افقی روی صفحه نمایشگر نشان می دهد. این کاربران در شبکه های اجتماعی گزارش هایی را در مورد مشکل خود منتشر کردند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چندین کاربر آیفون ۱۴ پرو در شبکه اجتماعی ردیت گزارش دادند در نمایشگر دستگاه آنها خط های افقی در تعداد مختلف به صورت چشمک زن ظاهر شده است.

این کاربران مشکل ایجاد شده را به پشتیبانی اپل اطلاع دادند. اما آنها می گویند این مشکل به سخت افزار مربوط نیست و یک باگ نرم افزاری در سیستم عامل ios ۱۶ را شامل می شود.

طبق توضیح کاربران ردیت و آنچه انجمن های پشتیبانی اپل می گویند مشکل اعلام شده در اثر بروزرسانی iOS 16.2 ایجاد شده است. البته برخی کاربران می گویند پیش از بروزرسانی نیز این مشکل وجود داشته است.

در این بین یکی از کاربران ردیت می گوید طی اعلام یکی از مهندسان اپل، این شرکت قصد دارد بزودی این مشکل را از طریق انتشار یک پکیج نرم افزاری برطرف کند. البته جرئیات دقیق تر هنوز مشخص نشده است. با این حال راه حلی برای این مشکل وجود ندارد و برخی کاربران تنها با راه حل هایی مانند خاموش کردن گوشی و یا خاموش کردن قابلیت نمایشگر همیشه روشن موفق به برطرف کردن موقتی این مشکل شدند.