آیفون ۱۴ به ارسال پیام اضطراری ماهواره ای مجهز شد

طبق وعده اپل اکنون آیفون ۱۴ مجهز به قابلیت ارسال پیام اظطراری ماهواره ای شده است. طبق اعلام رسمی اپل کاربران آیفون ۱۴ در ایالات متحده و کانادا اکنون به این قابلیت دسترسی دارند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران کشورهای اروپایی مانند فرانسه، ایرلند، ایتالیا و آلمان نیز طی ماه آینده […]

طبق وعده اپل اکنون آیفون ۱۴ مجهز به قابلیت ارسال پیام اظطراری ماهواره ای شده است. طبق اعلام رسمی اپل کاربران آیفون ۱۴ در ایالات متحده و کانادا اکنون به این قابلیت دسترسی دارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران کشورهای اروپایی مانند فرانسه، ایرلند، ایتالیا و آلمان نیز طی ماه آینده به قابلیت ارتباط ماهواره ای در گوشی های آیفون ۱۴ مجهز خواهند شد. اپل در زمان معرفی آیفون های جدید به این قابلیت اشاره کرد و گفت این ویژگی در ماه نوامبر برای کاربران منتشر خواهد شد. چند روز گذشته نیز به انتشار آن در اواخر نوامبر اشاره کرد.

کاربران برای استفاده از این قابلیت باید دارای سیستم عامل iOS 16.1 باشند. اپل این ویژگی را در دو سال اول بطور رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. اما در صورت استفاده بیشتر باید هزینه آن پرداخت شود. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که این قابلیت برای استفاده به شرایط خاصی نیاز دارد.

برای اریال پیام با استفاده از این قابلیت باید علاوه بر قرارگیری در زیر آسمان، دید مستقیم به افق نیز باید وجود داشته باشد. به گفته اپل در صورت مهیا بودن شرایط ارسال پیام با این ویژگی حدود ۱۵ ثانیه طول می‌کشد و در صورت وجود شرایط نامناسب ممکن است مدت ارسال پیام بیشتر شود. این ویژگی با هدف ارسال پیام اضطراری در صورت عدم وجود ارتباط سلولار و وای فای توسعه یافته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال