آیفون ۱۴ در ایران با قیمتی بالا عرضه خواهد شد

افزایش قیمت آیفون ۱۴ در بازار های خارج از آمریکا مانند امارات و چین روی قیمت این محصول در ایران نیز موثر خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل برای تولید محصولات خود در فصل دوم 2022 با مشکلات عدیده ای مواجه شده است که ممکن است به کاهش درآمد پیش […]

افزایش قیمت آیفون ۱۴ در بازار های خارج از آمریکا مانند امارات و چین روی قیمت این محصول در ایران نیز موثر خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل برای تولید محصولات خود در فصل دوم 2022 با مشکلات عدیده ای مواجه شده است که ممکن است به کاهش درآمد پیش بینی شده این شرکت منجر شود. در حالی که این شرکت در سال جاری و در فصل اول از پیش بینی تحلیل گران فراتر رفته است، اما برخی مشکلات به وجود آمده باعث ضرر این شرکت و افزایش قیمت محصولات آن خواهد شد.

 یکی از آنها تعطیلی های ایجاد شده به دلیل ویروس کرونا در چین است. با توجه به وابستگی این شرکت به مونتاژ محصولات در چین احتمالاً روی فعالیت‌های گسترده این شرکت نیز اثر منفی خواهد گذاشت. یکی دیگر از عوامل موثر بر درامد اپل توقف فروش محصولات آن در روسیه و همچنین افزایش نرخ تورم است.

به گفته یکی از تحلیلگران احتمالاً اپل در مقابل افزایش قدرت دلار قیمت آیفون ۱۴ را نیز در بازارهای خارجی افزایش خواهد داد. در حال حاضر قیمت گوشی های آیفون در ایران از دیگر گوشی‌های موجود بالاتر است و ممکن است این روند در آیفون ۱۴ نیز بیش از دیگر مدل های آیفون مشهود باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال