ماکت های آیفون ۱۵ تغییر اندازه آن نسبت به آیفون ۱۴ را نشان می دهد

با استفاده از چاپگرهای ۳ بعدی ماکت هایی از آیفون ۱۵ ساخته شد که در آن تغییر اندازه این سری از آیفون ها نسبت به نسل قبلی قابل مشاهده است. بنظر می رسد کیس های محافظ آیفون ۱۴ برای استفاده در آیفون ۱۵ مناسب نخواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون […]

با استفاده از چاپگرهای ۳ بعدی ماکت هایی از آیفون ۱۵ ساخته شد که در آن تغییر اندازه این سری از آیفون ها نسبت به نسل قبلی قابل مشاهده است. بنظر می رسد کیس های محافظ آیفون ۱۴ برای استفاده در آیفون ۱۵ مناسب نخواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون شایعات مختلفی در مورد نسل بعدی آیفون منتشر شده است. این شایعات همراه با ساخت شماتیک از این محصولات همراه است. همچنین با استفاده از این شماتیک ها می توان مدل های سه بعدی نیز تهیه کرد. مدل های ایجاد شده تفاوت نسل جدید گوشی ها با نسل قدیم را بهتر نشان می دهند. ماکت مربوط به آیفون ۱۵ نیز توسط وبسایت ژاپنی Macotakara به نمایش گذاشته شده است.

در ویدیوی مربوط به این ماکت بیرون زدگی دوربین در تمامی مدل های این خانواده قابل مشاهده است. همچنین چینش لنزها نیز همانند مدل های قبلی بوده و بدون تغییر باقی مانده است. در تمامی گوشی ها نیز از داینامیک آیلند استفاده شده است. درگاه USB C نیز به عنوان پورت جایگزین لایتنینگ در آنها به چشم میخورد.

در این ماکت ها لبه های حاشیه نمایشگر حالت خمیده دارد که نشان می دهد در ساخت این ماکت از شایعات پیرامون این موضوع نیز پیروی شده است. علاوه بر آن آیفون ۱۵ حدود یک میلی متر نسبت به نسل قبل بزرگتر شده است. این ماکت می تواند نمونه خوبی از آیفون ۱۵ باشد. اما ممکن است تغییراتی در آن ایجاد شود و محصول نهایی دقیقا با همین شرایط وارد بازار نشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال