مدل های آیفون ۱۵ با داینامیک آیلند عرضه می شوند

یک افشاگر محصولات اپل می گوید احتمالا هر ۴ مدل گوشی های آیفون ۱۵ بهمراه حفره کپسولی در بالای نمایشگر عرضه خواهند شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالا اپل در آیفون ۱۵ از داینامیک آیلند بهره میبرد اما به گفته افشاگر خوش نام تنها مدل پرو با نمایشگر همیشه روشن عرضه […]

یک افشاگر محصولات اپل می گوید احتمالا هر ۴ مدل گوشی های آیفون ۱۵ بهمراه حفره کپسولی در بالای نمایشگر عرضه خواهند شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالا اپل در آیفون ۱۵ از داینامیک آیلند بهره میبرد اما به گفته افشاگر خوش نام تنها مدل پرو با نمایشگر همیشه روشن عرضه خواهد شد. داینامیک آیلند یا جزیره پویا تنها تفاوت میان گوشی آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو محسوب می شود. این حفره می تواند طی سازگاری با انیمیشن های iOS تجربه کاربری را افزایش دهد.

از طرفی آیفون ۱۴ پرو و پرومکس در داشتن این حفره یکسان هستند. در حالیکه آیفون ۱۳ و ۱۴ پلاس دارای همان ناچ سالهای قبل هستند. استفاده از این بریدگی کپسولی نشان می دهد اپل در آینده بطور کامل در ناو خداحافظی کرده و به تدریج از داینامیک آیلند. استفاده می کند. طبق اظهار نظر راس یانگ اپل در  هر چهار گوشی آیفون ۱۵ از جزیره پویا استفاده خواهد کرد. همچنین آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس نیز دارای صفحه نمایش LTPO و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز نیستند.

دلیل این اتفاق نیز مشکلات پیش آمده در زنجیره تامین است. زیرا شرکت های طرف قرارداد با اپل امکان تولید این تعداد پنل را برای تمامی مدل ها ندارند.بنابراسن اپل در آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس از فناوری ProMotion استفاده خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال