احتمالا آیفون ۱۵ پرو مکس باریک ترین حاشیه را در بین گوشی های هوشمند خواهد داشت

یک منبع موثق که تاکنون توانسته برنامه های اپل را به درستی ارائه کند، می گوید گوشی آیفون پرومکس احتمالا دارای باریک ترین حاشیه نمایشگر در بین تمام گوشی های هوشمند خواهد بود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در آیفون ۱۵ پرو مکس از باریک ترین حاشیه نمایشگر استفاده می کند. […]

یک منبع موثق که تاکنون توانسته برنامه های اپل را به درستی ارائه کند، می گوید گوشی آیفون پرومکس احتمالا دارای باریک ترین حاشیه نمایشگر در بین تمام گوشی های هوشمند خواهد بود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در آیفون ۱۵ پرو مکس از باریک ترین حاشیه نمایشگر استفاده می کند. در حال حاضر این رکورد در اختیار شیائومی ۱۳ قرار دارد.

این منبع آگاه به نام Ice Universe در توییت جدید خود مدعی شد آیفون ۱۵ پرومکس در داشتن باریک ترین حاشیه نمایشگر رکوردشکنی خواهد کرد.

حاشیه نمایشگر شیائومی ۱۳ در حال حاضر ۱.۸۱ میلی متر است اما پرچمدار آینده اپل دارای ۱.۵۵ میلیمتر حاشیه خواهد بود. این منبع در همین توییت گفته است حاشیه نمایشگر آیفون ۱۴ پرو ۲.۱۷ میلیمتر و گلکسی S23 اولترا نیز ۱.۹۵ میلیمتر است.

احتمالا دو مدل آیفون ۱۵ با باریک ترین حاشیه نمایشگر و بصورت کمی خمیده عرضه شوند. این طراحی آنها را به طراحی اپل واچ نزدیک تر می کند. در صورت صحت این ادعا احتمالا مدل بزرگتر یعنی ۶.۷ اینچی دارای کمترین حاشیه نمایشگر است.

در حال حاضر شیائومی ۱۳ دارای این رکورد با حاشیه بالای نمایشگر ۱.۶۱ و در پایین ۱.۸۱ است. شایعات قبلی عنوان کرده بود که هر ۴ مدل گوشی آیفون ۱۵ دارای کمی خمیدگی در قسمت لبه های خود هستند. این طراحی شاید آنها را به آیفون ۱۱ شبیه کند. البته ممکن است عرض این گوشی ها تفا‌وتی با سری قبل خود داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال