احتمالا آیفون ۱۵ در تاریخ ۲۲ شهریور رونمایی خواهد شد

اطلاعات مربوط به رگولاتوری هند و ثبت یک شماره در دیتابیس این مرکز از رونمایی آیفون جدید در آینده ای نزدیک حکایت دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شماره مدل جدیدی با نام A3094 در دیتابیس رگولاتوری هند ثبت شده که احتمالا به آیفون ۱۵ اپل تعلق دارد. طبق گزارش منتشر شده […]

اطلاعات مربوط به رگولاتوری هند و ثبت یک شماره در دیتابیس این مرکز از رونمایی آیفون جدید در آینده ای نزدیک حکایت دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شماره مدل جدیدی با نام A3094 در دیتابیس رگولاتوری هند ثبت شده که احتمالا به آیفون ۱۵ اپل تعلق دارد. طبق گزارش منتشر شده توسط خبرگزاری مای اسمارت پرایس، شماره مدل جدید به گوشی های سری ایفون ۱۵ مربوط است. با توجه به این اطلاعات احتمالا در همان تاریخ ۲۲ شهریور باید منتظر رونمایی از آیفون ۱۵ باشیم.

در سال گذشته نیز چند هفته پیش از رونمایی آیفون ۱۴ شماره مدل A2882 وارد دیتابیس این مرکز در هند شده بود. البته پس از رونمایی این موضوع اثبات شد.‌شماره های مدل های مورد نظر مربوط به گوشی هایی است که در خارج از آمریکا عرضه خواهند شد.

شماره مدل گفته شده به هیچ کدام از آیفون‌های قبلی ارتباط ندارد و احتمالاً مربوط به نسل جدید آیفون‌ها خواهد بود. با توجه به اینکه شماره مدل این گوشی‌ها در هر نسل جدید عدد بزرگ‌تری را شامل می‌شود بنابراین منطقی‌تر است که این عدد را برای آیفون ۱۵ در نظر بگیریم. این برای نخستین بار است که می‌توانیم وجود آیفون ۱۵ و رونمایی آن در آینده نزدیک را به طور دقیق فرض کنیم.

خبرگزاری بلومبرگ نیز در گزارشی جداگانه از آغاز تولید گوشی آیفون ۱۵ در هند خبر داده است. برای اولین بار اپل پیش از رونمایی تولید گوشی آیفون خود را در کشوری غیر از چین آغاز کرده از طرفی ثبت شماره دستگاه در دیتابیس رگولاتوری نشان دهنده رونمایی گوشی در آینده نزدیک است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال