آیفون ۱۶ پرو مجهز به وای فای ۷ خواهد بود

جف پو، یکی از تحلیلگران دنیای فناوری می‌گوید احتمالاً اپل در آیفون ۱۶ پرومکس از وای فای ۷ استفاده کرده و همچنین این گوشی را با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اولترا واید عرضه خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل حدود یک ماه دیگر از سری آیفون‌های ۱۵ رونمایی خواهد کرد. در […]

جف پو، یکی از تحلیلگران دنیای فناوری می‌گوید احتمالاً اپل در آیفون ۱۶ پرومکس از وای فای ۷ استفاده کرده و همچنین این گوشی را با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اولترا واید عرضه خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل حدود یک ماه دیگر از سری آیفون‌های ۱۵ رونمایی خواهد کرد. در حالی که هنوز آیفون‌های بعدی معرفی نشده‌اند گزارش‌هایی در زمینه مشخصات آیفون ۱۶ منتشر شده است. گزارش جدید نیز نشان می‌دهد آیفون ۱۶ پرومکس با دو ویژگی جدید از راه می‌رسد.

پشتیبانی از وای فای ۷ در دستگاه‌ها به آنها کمک می‌کند تا بتوانند به طور همزمان از باندهای 2.4، 5 و 6 گیگاهرتزی پشتیبانی کنند. این دستگاه‌ها میتوانند برای انتقال داده از سرعت بالاتر و زمان تاخیر کمتری بهره‌مند شوند. همچنین این فناوری می‌تواند سرعتی حدود ۴۰ گیگابیت بر ثانیه ارائه کند. این در حالی است که اپل پیشرفته‌ترین دستگاه‌های خود را به وای فای 6E مجهز کرده است. احتمالاً در آیفون ۱۵ اپل نیز شاهد پشتیبانی از این فناوری خواهیم بود.

از دیگر تغییرات مربوط به آیفون ۱۶ پرومکس استفاده از دوربین اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی است. این دوربین می‌تواند با جذب نور بیشتر عکس‌ها را با کیفیت بالاتری ثبت کند. در حال حاضر نسخه‌های فعلی آیفون تنها به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز بوده و فناوری به کار رفته در آنها نیز ترکیب ۴ پیکسل در یک پیکسل است.

اپل از این قابلیت در دوربین اولترا واید نسل بعدی آیفون‌ها یعنی ۱۶ پرومکس نیز استفاده خواهد کرد بنابراین میتواند عکس‌های ۱۲ میکس مگاپیکسلی ثبت کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال