iPhone 6S احتمالا با دوربین 8 مگاپیکسلی عرضه می شود

بعد از عرضه ی موفق تلفن هوشمند iPhone 6 توسط شرکت اپل، تعداد بسیار زیادی پیش بینی کردند که در صورت وجود تلفن هوشمند iPhone 6S، سنسوری که در آن به کار گرفته می شود از دقت بالاتری برخوردار خواهد بود. حالا این موضوع داغ تر از گذشته است. این موضوع به دنبال معرفی سنسور DSLR-ish جدید […]

بعد از عرضه ی موفق تلفن هوشمند iPhone 6 توسط شرکت اپل، تعداد بسیار زیادی پیش بینی کردند که در صورت وجود تلفن هوشمند iPhone 6S، سنسوری که در آن به کار گرفته می شود از دقت بالاتری برخوردار خواهد بود. حالا این موضوع داغ تر از گذشته است.

این موضوع به دنبال معرفی سنسور DSLR-ish جدید شرکت سونی در هفته ی گذشته مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و بسیاری اعلام کرده اند که این سنسور در تلفن هوشمند iPhone 6S استفاده خواهد شد اما به تازگی گزارشی منتشر شده است که اعلام می کند طرفداران باید یک سال دیگر، برای تجربه ی سنسوری دقیق تر صبر کنند.

این در حالی است که سنسور 8 مگاپیکسلی از تلفن هوشمند iPhone 4S در تلفن های شرکت اپل قرار گرفته است و با هر نسخه ی جدید از این تلفن هوشمند، عملکرد آن بهتر از قبل می شود اما همچنان نیز از دقت پایین تری نسبت به تلفن های دیگر برخوردار است. موضوع وقتی مهم تر می شود که شرکت های سازنده، از سنسور های 20 مگاپیکسلی نیز استفاده می کنند.

البته این تمام موضوع نیست و در شبکه ی خبری Taipei Times، اعلام شده است که کمپانی Largan Precision که سازنده ی سنسور های تلفن های هوشمند این شرکت می باشد، کیفیت این سنسور ها را نسبت به هر تلفن هوشمند، تغییر نداده است و حتی از مدل های قبلی نیز استفاده می کند که به همین جهت، مدیر عامل این شرکت، سمت خود را از دست داد و دلیل آن، چیزی نبود ز فروش کمتر تلفن هوشمند آیفون 6 در ماه گذشته نسبت به آن چیزی که انتظارش می رفت.

با این وجود، خبر های جدید نشان می دهد که دوربین تلفن هوشمند iPhone 6S، همانی خواهد بود که در iPhone 6 به کار گرفته شده است و احتمالا تکنولوژی OIS که در تلفن هوشمند یا بهتر است بگوییم فبلت iPhone 6 Plus به کار گرفته شده بود، در iPhone 6S نیز قرار داده شود. همچنین اشاره شده است که تعداد سنسور های CMOS تولید شده، محدود می باشند و این موضوع، نشان می دهد که اپل همچنان قصد دارد با شرکت قبلی خود همکاری داشته باشد.

هنوز جزئیاتی از زمان عرضه و مشخصات فنی این تلفن هوشمند مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال