میزان تقاضا برای آیفون 7 پلاس از پیش‎بینی اپل بیشتر بوده است

زمانی که اپل آیفون‎های جدید خود را سال گذشته رونمایی کرد، گوشی آیفون 7 پلاس یقینا متمایزتر از آیفون 7 بود. با آن‎که استفاده از مدل معمولی و پلاس تدبیر جدیدی نیست، اما تفاوت اصلی در این‎جا مجهز بودن ایفون 7 پلاس به سیستم دوربین دوگانه و در نتیجه گران‎قیمت‎تر بودن آن است. مشخص شده […]

زمانی که اپل آیفون‎های جدید خود را سال گذشته رونمایی کرد، گوشی آیفون 7 پلاس یقینا متمایزتر از آیفون 7 بود. با آن‎که استفاده از مدل معمولی و پلاس تدبیر جدیدی نیست، اما تفاوت اصلی در این‎جا مجهز بودن ایفون 7 پلاس به سیستم دوربین دوگانه و در نتیجه گران‎قیمت‎تر بودن آن است.

مشخص شده است که اپل انتظار نداشته است که میزان تقاضا برای آیفون 7 پلاس تا این حد بالا باشد، یا حداقل این چیزی است که مدیرعامل این شرکت تیم کوک در آخرین گزارش مالی شرکت خود ابزار می‎دارد. براساس گفته‎ی کوک “یکی از مسائلی که ما به درستی متوجه نشدیم ترکیب بین میزان عرضه‎ی گوشی آیفون 7 و ایفون 7 پلاس بود. میزان تقاضا به نسبت انتظار ما بیشتر به سمت آیفون 7 پلاس بوده است.”

در نهایت این امر منجر به کمبود موجودی شده است تا مالکین این گوشی اندکی برای دریافت آن بیشتر صبر کنند. کوک هم‎چنین گفت “هر زمان که ما محصولی ارائه می‎دهیم، به دنبال آن چیزی می‎آموزیم و مدل‎های خود را بهبود بخشیده و از دانسته‎های خود در دفعات بعد استفاده می‎کنیم.”

گرچه، ما در فکر این هستیم آیا اپل به دنبال درس گرفتن از میزان تقاضا برای آیفون 7 پلاس، از عهده‎ی میزان تقاضا برای آیفون 8 بر خواهد آمد؟ چون شایعه شده است که این گوشی از همان ابتدا با کمبود موجودی روبرو خواهد بود که علت آن به مشکلات ساخت برخی از قطعات این گوشی بر می‎گردد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال