نتایج به‌دست آمده از آیفون 7 در Geekbench فاش شد

به تازگی تصاویر جدیدی از وب‌سایت بنچمارک Geekbench منتشر شده است که نشان می‌دهد گوشی آیفون 7 پلاس اپل از تراشه‌ای دو هسته‌ای مجهز به معماری ARM و همچنین حداکثر فرکانس کاری 2.37 گیگاهرتز (در بخش CPU) استفاده خواهد کرد. میزان حافظه رم سه گیگابایتی از دیگر مشخصات این بخش به حساب می‌آید. هم اینک این تصویر […]

به تازگی تصاویر جدیدی از وب‌سایت بنچمارک Geekbench منتشر شده است که نشان می‌دهد گوشی آیفون 7 پلاس اپل از تراشه‌ای دو هسته‌ای مجهز به معماری ARM و همچنین حداکثر فرکانس کاری 2.37 گیگاهرتز (در بخش CPU) استفاده خواهد کرد. میزان حافظه رم سه گیگابایتی از دیگر مشخصات این بخش به حساب می‌آید.

هم اینک این تصویر در شبکه اجتماعی Weibo افشا کننده و همچنین وب‌سایت دانمارکی Techtastic.nl منتشر شده است. این گوشی با نام iPhone9,2 در بخش‌های تک و چند هسته‌ای این بنچمارک شرکت کرده است. برای مقایسه‌ای مناسب‌تر بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که آیفون 6 اس پلاس اپل از تراشه‌ A9 (دو هسته با فرکانس کاری 1.84 گیگاهرتز در بخش CPU) استفاده می‌کرد. در کنار آن این گوشی از میزان حافظه رم دو گیگابایتی و نام iPhone8,2 در این بنچمارک بهره‌مند بود.

iphone-7-benchmark-e1470727963106-800x992

اگر اطلاعات موجود در این تصاویر درست باشد پس تراشه جدید A10 اپل که دارای معماری 16 نانومتری است توانسته در بخش‌های تک و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازات 3548 و 6430 را از آن خود نماید. از این رو به راحتی تراشه پیشین را پشت سر خواهد گذاشت. لازم به ذکر است که چیپ A9 اپل در این تست توانسته بود در دو بخش تک و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازات 2490 و 4341 را از آن خود نماید.

در کنار آن جالب است بدانید که تراشه A10 اپل توانسته است از سد چیپ 2.2 گیگاهرتزی A9X که در تبلت 12.9 اینچی آیپد پرو وجود دارد نیز بگذرد. در تست گک بنچ این تراشه توانسته بود در بخش‌های تک و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازات 3224 و 5466 را از آن خود کند.

هفته پیش بود که وب‌سایت DigiTimes خبر داد آیفون 7 پلاس قرار است از میزان حافظه رم سه گیگابایتی استفاده کند. از طرفی مینگ چی کو، تحلیلگر ویژه محصولات اپل در وب‌سایت KGI Securities نیز این موضوع را تایید کرده بود.

در ادامه جالب است بدانید که وب‌سایت DigiTimes ادعا کرده بود که نسخه 4.7 اینچی این گوشی که احتمالا با نام آیفون 7 معرفی شود  از میزان حافظه رم سه گیگابایتی استفاده نخواهد کرد. این در حالی است که نسخه‌های پیشین یعنی آیفون 6 اس و 6 اس پلاس هر دو از میزان حافظه رم دو گیگابایتی برخوردار بودند. در هر صورت این طور به نظر می‌آید که این بار شرکت اپل قصد دارد تفاوت‌های میان نسخه بزرگ و کوچکتر را بیشتر از آن چیزی که هست کند.

هفته‌ها است که خبرهای مربوط به بخش سخت افزاری گوشی‌های سری آیفون 7 در رسانه‌های خبری منتشر شده است. جالب است بدانید که چند روز پیش در وب‌سایت Weibo  تصاویری از بُرد مربوط به گوشی‌های سری آیفون 7 انتشار یافته بود.

انتظار داریم تا کمتر از یک ماه دیگر شرکت اپل به طور رسمی از گوشی‌های 4.7 و 5.5 اینچی جدید خود با نام احتمال سری آیفون 7 تحت یک رویداد رسانه‌ای رونمایی به عمل آورد.

بروزرسانی: جان پول، موسس وب‌سایت primatelabs اعلام کرده است که تصاویر منتشر شده در این زمینه جعلی و ساختگی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال