شایعه:‌ آیفون 7 ضد آب خواهد بود

آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس دو گوشی جدید اپل هفته‌ی گذشته در برخی از کشورها به‌طور رسمی عرضه شدند. حال تنها یک هفته از عرضه‌ی این دو گوشی بیشتر نگذشته که شایعات جدیدی در مورد آیفون بعدی اپل منتشر شده که بر اساس آن اپل اولین گوشی ضدآب خود را سال دیگر […]

آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس دو گوشی جدید اپل هفته‌ی گذشته در برخی از کشورها به‌طور رسمی عرضه شدند. حال تنها یک هفته از عرضه‌ی این دو گوشی بیشتر نگذشته که شایعات جدیدی در مورد آیفون بعدی اپل منتشر شده که بر اساس آن اپل اولین گوشی ضدآب خود را سال دیگر عرضه می‌کند. بر اساس همین شایعه اپل برای ضدآب کردن گوشی مجبور به تغییراتی در ظاهر گوشی نیز خواهد شد.

آیفون 6 اس و 6 اس پلاس برای اینکه دچار مشکلاتی نظیر خم شدن گوشی که برای آیفون 6 رخ داد، نشوند دارای بدنه‌ای از آلیاژ 7000 آلومینیوم هستند. حال اگر اپل قصد ضد آب کردن گوشی بعدی خود داشته باشد، ممکن است تغییراتی را در جنس بدنه‌ی گوشی ایجاد کند. بر اساس این شایعه، اپل برای ضدآب کردن آیفون 7 باید فریم دور قاب گوشی را به همراه خود قاب تغییر دهد و احتمال دارد آیفون 7 دارای قاب فلزی نباشد؛ بنابراین می‌توان آیفون 6 اس و 6 اس پلاس را به عنوان آخرین گوشی‌های اپل دانست که دارای قاب فلزی هستند.

همچنین شایعات دیگری در مورد این گوشی نیز به گوش می‌رسد. برای مثال اپل ممکن است برای اولین بار در آیفون 7 از ال‌سی‌دی تمام تخت استفاده کند؛ همچنین این شرکت برای نازک‌تر کردن گوشی خود خواهان حذف درگاه 3.55 میلی‌متری صدا می‌باشد و به‌جای آن از درگاهی جدید استفاده کند. به کار گرفتن چیپست LTE شرکت Intel نیز از دیگر شایعات مطرح شده در مورد آیفون 7 بوده است. به‌هر‌حال حدود یک سال تا معرفی رسمی این گوشی باقی‌مانده و خیلی زود است که بخواهیم در مورد مشخصات این گوشی صحبت کنیم. شاید باگذشت زمان و نزدیک‌تر شدن به مراسم رونمایی، با قاطعیت بیشتری بتوان در مورد آیفون 7 صحبت کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال