بلندگوی مکالماتی آیفون 8 به مراتب بهتر خواهد بود

اپل تصمیم دارد تا تغییرات زیادی را در دهمین سالگرد تولید آیفون‌های خود در آیفون 8 به کار گیرد و به گفته‌ی یکی از تحلیل‌گران، بهبود بخش بلندگوی مکالماتی آیفون 8 یکی از این تغییرات خواهد بود. بنابراین اگر در آیفون‌های قبلی اپل، از کیفیت اسپیکر مکالماتی این گوشی راضی نبودید به نظر می‌آید که […]

اپل تصمیم دارد تا تغییرات زیادی را در دهمین سالگرد تولید آیفون‌های خود در آیفون 8 به کار گیرد و به گفته‌ی یکی از تحلیل‌گران، بهبود بخش بلندگوی مکالماتی آیفون 8 یکی از این تغییرات خواهد بود.

بنابراین اگر در آیفون‌های قبلی اپل، از کیفیت اسپیکر مکالماتی این گوشی راضی نبودید به نظر می‌آید که اپل این مشکل را در آیفون 8 حل خواهد کرد. اپل در آیفون 8 اسپیکر مکالماتی گوشی را ضدآب خواهد کرد و سعی می‌کند تا نسبت به آ‌یفون پیشین این شرکت، از تکنولوژی به‌روزتری استفاده کند.

یکی از قابلیت‌های جالب آیفون 7، امکان استفاده از اسپیکر مکالماتی این گوشی به عنوان اسپیکر استریو بوده که اپل در آیفون 8 هم بر روی این قابلیت بیشتر کار خواهد کرد. احتمالا اسپیکر مکالماتی آیفون 8 کیفیت صدای بسیار بهتری خواهد داشت و ممکن است میزان صدای آن نیز بیشتر شود.

از دیگر شایعات مربوط به آیفون 8 می‌توان به گذاشتن باندل ایرپدهای اپل در کنار آیفون 8 اشاره کرد که با توجه به فروش مناسب ایرپدهای این شرکت بعید به نظر می‌رسد چنین شایعه‌ای درست باشد. با این حال باید کمی بیشتر منتظر بمانیم تا شایعات بیشتری از این گوشی منتشر شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال