دوربین آیفون‌های اپل عملکرد خوبی دارند زیرا یک تیم 800 نفری روی آن کار می‌کنند

از طرفداران و کاربران آیفون‌های اپل باشید یا نباشید، حتماً با این موضوع موافق خواهید بود که در بحث کیفیت تصاویر، شرکت اپل توانسته کیفیت تصاویر بسیار مناسبی را در دوربین‌ آیفون‌های خود ارائه کند. شاید بگویید که در حال حاضر دوربین‌های قدرتمندتری در گوشی‌های هوشمند موجود در بازار وجود دارد، بله این‌طور است؛ اما […]

از طرفداران و کاربران آیفون‌های اپل باشید یا نباشید، حتماً با این موضوع موافق خواهید بود که در بحث کیفیت تصاویر، شرکت اپل توانسته کیفیت تصاویر بسیار مناسبی را در دوربین‌ آیفون‌های خود ارائه کند. شاید بگویید که در حال حاضر دوربین‌های قدرتمندتری در گوشی‌های هوشمند موجود در بازار وجود دارد، بله این‌طور است؛ اما باید قبول کرد که دوربین آیفون‌های اپل با توجه به میزان مگاپیکسل ارائه شده از کیفیت بسیار مناسب و البته بالایی برخوردار هستند.

حال سؤال اینجاست که دلیل این موضوع چیست؟ دلیل این مسئله اینجاست که 800 نفر روی دوربین آیفون کار می‌کنند!

اخیراً در مصاحبه‌ای که چارلی رز با تیم‌کوک، مدیرعامل اپل و چند تن از مدیران اجرایی دیگر اپل انجام داده است، مشخص گردیده که تیمی متشکل از 800 نفر اغلب روی پروسه طراحی و تولید دوربین آیفون‌های این شرکت کار می‌کنند.

باید توجه داشت که این 800 نفر هیچ‌کدام در شرکت اپل سمت اجرایی دیگری ندارند و تنها مأمور شده‌اند که فقط روی فناوری دوربین‌ آیفون کار کرده و در پروسه تولید آن فعالیت داشته باشند. این تیم توسط گراهام تاونسند مدیریت شده و با گشت و گذاری که در آزمایشگاه مربوط به فرایند آیفون‌های اپل صورت گرفته، مشخص شده است که دوربین این محصولات دوست‌داشتنی در شرایط مختلف مورد آزمایش قرار گرفته و عملکرد آن‌ها نیز بررسی می‌شود.

باید گفت که 800 نفر تعدادی بالایی برای کار روی یک پروژه محسوب می‌شوند؛ اما از آنجایی که دوربین‌ آیفون منحصر بفرد است، می‌توان گفت که استخدام این تعداد پرسنل، شاید ارزشش را داشته و اپل کار درستی را انجام می‌دهد. اخیراً صحبت‌هایی شده که بر اساس آن‌ها گفته می‌شود اهالی کوپرتینو قصد دارند تا در آیفون‌های آینده خود، از دوربین‌های اصلی دوگانه استفاده کنند. برای اینکه بفهمیم این گفته‌ها صحت دارد، باید منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده چه اتفاق خواهد افتاد؛ اما با توجه به این تیم 800 نفری، مطمئناً اپل حرفی برای گفتن خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال