دوستداران آیفون یک گوشی با حافظه یک ترابایتی خواهند داشت

اپل در رویداد شب گذشته از آیفون های ۱۳ مجهز به چیپست پرقدرت 15A بایونیک رونمایی کرد. قرار است دو مدل آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرومکس معرفی شده در مدل هایی با حافظه داخلی یک ترابایتی نیز عرضه شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل گوشی‌های مجهز به حافظه یک ترابایتی […]

اپل در رویداد شب گذشته از آیفون های ۱۳ مجهز به چیپست پرقدرت 15A بایونیک رونمایی کرد. قرار است دو مدل آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرومکس معرفی شده در مدل هایی با حافظه داخلی یک ترابایتی نیز عرضه شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل گوشی‌های مجهز به حافظه یک ترابایتی را با قیمتی بالاتر نسبت به مدل های ۵۱۲ گیگابایتی به فروش می رساند. قیمت آیفون ۱۳ پرو مجهز به حافظه یک ترابایت احتمالاً ۱۴۹۹ دلار خواهد بود. همین مدل برای آیفون پرومکس نیز ۱۵۹۹ دلار قیمت گذاری شده است. این موضوع نشان می دهد نسبت به مدل های پرو و پرو مکس سال گذشته ۲۰۰ دلار قیمت بیشتری بابت حافظه یک ترابایتی پرداخت خواهید کرد. کاربرانی که از گوشی های آیفون برای فیلمبرداری با فرمت ProRes کیفیت بالا و حجیم استفاده میکنند میتوانند از آیفون‌های مجهز به حافظه یک ترابایتی استفاده کنند.

اپل پیش از این بیشترین حافظه داخلی برای گوشی های آیفون را ۵۱۲ گیگابایت در نظر گرفته بود. البته این شرکت در سال ۲۰۱۸ نیز یک آیپد در مدل یک ترابایتی به بازار عرضه کرده بود. به گفته اپل از روز جمعه کلیه کاربران می توانند آیفون 13 پرو و 13 پرومکس را به صورت پیش فروش خریداری کنند. عرضه عمومی این گوشی ها نیز از دوم مهرماه آغاز می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال