نرخ وفاداری به اپل پیش از عرضه آیفون 8 به 92 درصد رسید

به نظر می‎رسد کاربران آیفون فوق‎العاده نسبت به این محصول وفادار هستند. در ارزیابی که در فروردین‎ماه صورت گرفت، شرکت خدمات مالی مورگان استنلی نشان داد که 92 درصد کاربران آیفون مایل هستند در طول 12 ماه بعدی گوشی جدیدی برای آپگرید به مدل دیگری از آیفون خریداری کنند. سال 2016 همین شرکت در ارزیابی […]

به نظر می‎رسد کاربران آیفون فوق‎العاده نسبت به این محصول وفادار هستند. در ارزیابی که در فروردین‎ماه صورت گرفت، شرکت خدمات مالی مورگان استنلی نشان داد که 92 درصد کاربران آیفون مایل هستند در طول 12 ماه بعدی گوشی جدیدی برای آپگرید به مدل دیگری از آیفون خریداری کنند.

سال 2016 همین شرکت در ارزیابی صورت گرفته یک آمار 86 درصدی را نتیجه گرفت تا با یک افزایش قابل توجه 6 درصدی روبرو شویم. در حقیقت، نرخ وفاداری برای سال 2017 با رکورد مستند 93 درصدی اپل در سال 2015 به دنبال رونمایی از گوشی آیفون 6 اس تقریبا برابر است.

تحلیل‎‌گر شرکت مورگان استنلی خانم کتی هوبرتی در یادداشت تحقیقاتی خود نگاهی به این ارقام می‎اندازد:

“ما عقیده داریم که مسائلی همانند با یک پایگاه نصب کامل که برای iOS قابل قبول بوده و هم‎چنین افزایش اخبار رسانه‎ای مربوط به استفاده از فناوری‎های جدید بالقوه در آیفون 8 باعث افزایش این نرخ وفاداری شده است. مهم‎تر از همه، افزایش در نرخ وفاداری اپل باعث کسب جایگاه سامسونگ، بزرگترین رقیب اپل در ایالات‎متحده می‎شود که گوشی گلکسی S8 را معرفی کرد که کاربران از تاریخ 10 فروردین‎ماه قادر به پیش‎فروش آن بودند. نرخ وفاداری 92 درصدی اپل به نسبت تمامی شرکت‎های دیگر بهتر بوده به نحوی که آمار سامسونگ 77 درصد، ال‎جی 59 درصد، موتورولا 56 درصد و نوکیا 42 درصد است.”

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال