تصویر (iPhone SE (2017 با پنل پشتی شیشه‎ای به بیرون درز پیدا کرد

با آن‎که طی مراسمی که اپل در فصل بهار برگزار کرد iPhone SE جدیدی معرفی نشد، ولی مدل ابتدایی این گوشی نیز قدیمی شده است. بنابراین، اپل یقینا در حال کار بر روی ساخت نسل بعدی این گوشی است تا طی چند ماه آینده آن را وارد بازار کند. در حقیقت امکان دارد ماه آینده […]

با آن‎که طی مراسمی که اپل در فصل بهار برگزار کرد iPhone SE جدیدی معرفی نشد، ولی مدل ابتدایی این گوشی نیز قدیمی شده است. بنابراین، اپل یقینا در حال کار بر روی ساخت نسل بعدی این گوشی است تا طی چند ماه آینده آن را وارد بازار کند. در حقیقت امکان دارد ماه آینده مدل جدید آیفون SE طی کنفرانس توسعه‎دهندگان اپل معرفی شود.

حداقل این ادعایی است که تصویر به بیرون درز یافته از کشور چین ادعا می‎کند. این تصویر پنل پشتی مدل 2017 آیفون SE را به تصویر می‎کشد. اگر این تصویر معتبر باشد، پش مشخص است که اپل در پنل پشتی مدل جدید به جای فلز از شیشه استفاده خواهد کرد.

علاوه بر این، براساس نوشته‎ای که داخل برگه‎ی زیر بدنه‎ی (SE (2017 مذکور دیده می‎شود، اپل احتمالا از شیشه‎ی Ion-X استفاده می‎کند، یعنی همان ما‎ده‎ای که در مدل ورزشی اپل‎واچ به کار گرفته شده است.

موقعیت دوربین و فلاش آن در پنل پشتی به صورت عمودی است تا با حالت افقی خود در مدل ابتدایی فرق داشته باشد. جزئیات دیگری در خصوص نسل دوم iPhone SE مطرح نشده است تا مشخصات سخت‎افزار داخلی آن هم‎چنان یک معما باشد. گرچه 5 خردادماه تاریخ شروع مراسم WWDC اپل خواهد بود و اگر این گوشی واقعا در آن حضور یابد، بایستی به زودی شاهد درز اطلاعات بیشتری در رابطه با آن باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال